Gå til innhold

GTA IV - Førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Enig med mange andre her etter et par timers spill. Grafikken er bedre, men wow-faktoren var ikke spesielt høy for min del. Handlingen på div bilder kunne også vært bedre da det er smått irriterende enkelte ganger. Kunne også hatt enda en kameravinkel mens man kjører bil synes jeg. Savner litt kameravinkelen hvor kameraet er låst bak bilen. Skjer endel ganger at jeg kjører rett i andre biler og div fordi jeg ikke ser hva som er rundt hjørnet. Siden jeg gidder ikke snurre på kameraet hele tiden når jeg kjører..

 

Ellers er alt bare herlig så langt. Ble sittende å se på TV´en en god stund før jeg løp ut helt i starten av spillet. Elsker humoren. Byen er også levende og digger alle de små detailene rundt om og alt en kan finne på. Ble feks nettopp sittende i stor kø pga en bil hadde brutt ned og eieren sto med hodet nedi motoren for å finne problemet, med skjellsord flagrende rundt seg. Morsomt :D

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen for et spill! Jeg har ikke hatt det så morro med et spill på lange tider, takk Rockstar!

 

Jeg hadde en sinnsyk situasjon istad, jeg knabba en bil, så satt det to karer inni bilen som ikke hoppa ut. Jeg kjørte ned på stranda og kræsjer rett i en stolpe og flyr ut av vinduet. Ut av bilen kommer også de to karene som satt der og skal liksom banke meg opp da. Jeg prøver selvfølgelig å komme meg vekk så jeg hopper inn i bilen igjen, tror du søren i meg ikke den ene fyren hopper etter, tar tak i bildøra og henger i døra som en gærning mens jeg kjører! :D

 

Nei dette var syke greier!

 

Nice! Dette må være "the event of the day", eller hva? ;)

Noen andre med en slik artig opplevelse?

Det beste jeg har fått til var bare å danne en kjedekollisjon med 10 biler. Stoppa den første, og da de andre kom bak var det ingen som klarte å stoppe i tide. Det ble mange irriterte sjåfører der :p

Lenke til kommentar
Mine første 2 timer i Liberty City er unnagjort, og mine forventninger er innfridd til det fulle :thumbup: Har foreløpig bare gjort oppdrag for Roman og Vlad, og vært på 2 dates med Michelle, der siste gikk veldig bra :D

Fikk du "Warm Coffee" achievementen? :D Snakk om sleivspark til kritikerene!

 

Oohh Yess :yes:

 

Hahaha. Jeg dro nettopp ut på date nr to med Michelle nå. Tenkte bar var det sikre stikket her i gården. Utrolig moro når det viser seg at det kun er Nico som drikker. Full som en dup hangler jeg ut av baren. Tror ikke det blir noe warm coffee her i gården :!:

 

Edit:

Hun var visst veldig billig. Enda jeg stjal en bil i fylla og kjørte henne hjem :laugh:

Dette spillet er ikke mindre enn fantastisk.

Fylleragdollfysikken er jo helt utrolig morsom.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Jeg testa ut en ting nå, Hvis du står å "burner" en stund så punger du dekkene og når du da kjører blir dekket vrengt av og du kjører bare på felgene. Fikk en kis til å henge i bildøra nå.

Han hang i døra helt til jeg snidda en bil. hehe

Endret av haugo
Lenke til kommentar
Fy faen for et spill! Jeg har ikke hatt det så morro med et spill på lange tider, takk Rockstar!

 

Jeg hadde en sinnsyk situasjon istad, jeg knabba en bil, så satt det to karer inni bilen som ikke hoppa ut. Jeg kjørte ned på stranda og kræsjer rett i en stolpe og flyr ut av vinduet. Ut av bilen kommer også de to karene som satt der og skal liksom banke meg opp da. Jeg prøver selvfølgelig å komme meg vekk så jeg hopper inn i bilen igjen, tror du søren i meg ikke den ene fyren hopper etter, tar tak i bildøra og henger i døra som en gærning mens jeg kjører! :D

 

Nei dette var syke greier!

 

Nice! Dette må være "the event of the day", eller hva? ;)

Noen andre med en slik artig opplevelse?

Det beste jeg har fått til var bare å danne en kjedekollisjon med 10 biler. Stoppa den første, og da de andre kom bak var det ingen som klarte å stoppe i tide. Det ble mange irriterte sjåfører der :p

Må bare dele en liten hendelse som skjedde idag da jeg hadde 3 stjerner etter meg. Ble stoppet sikkert 4 politibiler, og kommer meg ut av min bil, for så å knabbe en politibil. Akkurat i det jeg smeller igjen døren og kjører, tror du ikke en tjukk politimann slenger seg på døren min og henger etter. Jeg kjører raskere og raskere, før det sier pang, og jeg ser bare en bil komme veldig nærme meg og ta med seg politimannen i døden XD Huff, ble mye blod på siden av bilen min.

 

Noe jeg også elsker er å se når folk skyter på bilen min. Skuddhullene som treffer bilen, knuser lyktene, knuser speilet osv osv. Herlige detaljer.

Lenke til kommentar
Fy faen for et spill! Jeg har ikke hatt det så morro med et spill på lange tider, takk Rockstar!

 

Jeg hadde en sinnsyk situasjon istad, jeg knabba en bil, så satt det to karer inni bilen som ikke hoppa ut. Jeg kjørte ned på stranda og kræsjer rett i en stolpe og flyr ut av vinduet. Ut av bilen kommer også de to karene som satt der og skal liksom banke meg opp da. Jeg prøver selvfølgelig å komme meg vekk så jeg hopper inn i bilen igjen, tror du søren i meg ikke den ene fyren hopper etter, tar tak i bildøra og henger i døra som en gærning mens jeg kjører! :D

 

Nei dette var syke greier!

 

Nice! Dette må være "the event of the day", eller hva? ;)

Noen andre med en slik artig opplevelse?

Det beste jeg har fått til var bare å danne en kjedekollisjon med 10 biler. Stoppa den første, og da de andre kom bak var det ingen som klarte å stoppe i tide. Det ble mange irriterte sjåfører der :p

Må bare dele en liten hendelse som skjedde idag da jeg hadde 3 stjerner etter meg. Ble stoppet sikkert 4 politibiler, og kommer meg ut av min bil, for så å knabbe en politibil. Akkurat i det jeg smeller igjen døren og kjører, tror du ikke en tjukk politimann slenger seg på døren min og henger etter. Jeg kjører raskere og raskere, før det sier pang, og jeg ser bare en bil komme veldig nærme meg og ta med seg politimannen i døden XD Huff, ble mye blod på siden av bilen min.

 

Noe jeg også elsker er å se når folk skyter på bilen min. Skuddhullene som treffer bilen, knuser lyktene, knuser speilet osv osv. Herlige detaljer.

 

Jepp, det er herlige detaljer!

Lenke til kommentar
har ikke fått spillet enda men i alle anmeldelser står det at spillet blir mye bedre etter vært.de første timene er egentlig bare der for og bli kjent.så kommer wow opplevelsene

 

 

Herlig, det er sånn det skal være. Kjedelig når alt det nye er brukt opp i løpet av en halvtime.

 

Må slutte å lese i denne tråden, blir så sykt misunnelig. bah

Lenke til kommentar
Mine første 2 timer i Liberty City er unnagjort, og mine forventninger er innfridd til det fulle :thumbup: Har foreløpig bare gjort oppdrag for Roman og Vlad, og vært på 2 dates med Michelle, der siste gikk veldig bra :D

 

He, he var ikke så heldig på min 2. date med Michelle. Tok henne med på Cabaret, men var ikke helt kjent med kontrollene enda, så jeg greide å slå henne ned. Da ble det fort slutt på den daten :)

Lenke til kommentar

Synes ikke frameraten har vært noe problem foreløpig. Er ganske kresen på sånn, men i GTA4 var faktisk frameraten mye bedre enn jeg hadde ventet. Den synker av og til litt, men ikke så mye at det er direkte ødeleggende. Laaangt unna den håpløse frameraten GTA:SA til tider leverte.

Lenke til kommentar
har ikke fått spillet enda men i alle anmeldelser står det at spillet blir mye bedre etter vært.de første timene er egentlig bare der for og bli kjent.så kommer wow opplevelsene

Håper sannelig det. Hittil har det ikke akkurat vært særlig imponerende. Litt over middels spill til nå. Gjennomført presentasjon derimot.

Lenke til kommentar

Har dessverre bare en vanlig billedrørstv så det ser heslig ut.

 

Men gameplayet redder det lett!

 

 

Ble først skuffa da jeg ikke klarte å styre kamera og duden på en gang, men etter 10 minutter var GTAfølelsen fra PS2 tilbake. Har særdeles lite lyst til å sove i natt.

 

 

 

Bare glad jeg ikke har møtt på buggen som angivlig bugger andre med 60GB PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...