Admin'c Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har bf og elsker det men er expansionpack verdt det? Hva består den av? (hørt det bare er seks kart ) hilsen en med litt trang økonomi Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er bare de seks ekstra map'a. Hvis du ikke spiller mye multiplayer, hvet jeg ikke om jeg ville ha kjøpt den Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Spiller jo litt mp men syntes det var litt dårlig med 6map, kanskje det er noe mer? :håper: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg syntes det var værdt det. Jeg har fortsatt ikke gått lei de andre brettene. og denne pakka ødela skolearbeidet mitt brutalt Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Syntes kanskje at navnet på Expansion pakken burde nevnes: Battlefield 1942|Road To Rome Lenke til kommentar
Burritos Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ja den ruler!! Helt Konge.................BF 1942 er uten tvil tidenes beste spill og tilleggspakken er definitivt verdt 290 kroner. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 majoriteten har talt, jeg kjøper, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå