Christian86 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg vurderer å kjøpe en D70 av Anew, så kan leke litt med den. Eos 3 er? Price buying a normal SLR; 4000, price of Zettec not knowing, and then being told what it's...with the comment "aaah.....never!"...priceless Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg vurderer å kjøpe en D70 av Anew, så kan leke litt med den. Eos 3 er? EOS 3 er et analogt kamera (bruker sånne greir de kaller film - 24-36 engangsensorer per pakke ). Men det tar 4.5 bider/s,21 felters evaluerende lysmåler, har 45 fokuspunkter, og den beste søkeren blandt mine kameraer :!: Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Tror jeg klarer å ta en liten pause fra kameraet mitt. Endret 16. mai 2008 av Zettec Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 4,5 FPS er egentlig ganske drøyt på filmkamera. Må jo trekke filmen i ett sett. Hvor gammelt er kameraet? Modellen EOS 3 altså. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 4,5 FPS er egentlig ganske drøyt på filmkamera. Må jo trekke filmen i ett sett. Hvor gammelt er kameraet? Modellen EOS 3 altså. EOS 3 ble lansert i 98 eller 99. Var modellen under EOS 1n. Er vel en mellomting av EOS 30D og 1DMk II i teknologi. Kan fortsatt bestilles fra Canon. Tom PS. Glemte å nevne at den er værtettet også. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Nå synes jeg denne tråden har vært dø i litt mange dager. Vet dog ikke om det er så mye å avtale. Har jeg fått med meg alt er planene: - Møte ved tavla på Oslo S kl. 12.00 - Gå eller ta kollektivtransport til Hausmania, ved Elvebakken - Ta bilder av Christian og Henzorz, samt gammel bygninger. - Felles middag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Det er vel essensen. Jeg foreslår at vi går dit slik at vi får med oss en eller fler av disse: Innpakket Domkirke Youngstorget Regjeringskvartalet Noe mat og drikke vil gjøre seg. Tom Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Nå synes jeg denne tråden har vært dø i litt mange dager. Vet dog ikke om det er så mye å avtale. Har jeg fått med meg alt er planene: - Møte ved tavla på Oslo S kl. 12.00 - Gå eller ta kollektivtransport til Hausmania, ved Elvebakken - Ta bilder av Christian og Henzorz, samt gammel bygninger. - Felles middag? Høres hippt ut . Men jeg tror kanskje vi kunne ha gått til Hausmania eller hvor vi enn nå skal, da får vi med oss flere ting. Middag på peppes? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Ser gjerne for meg at vi gjør litt mer av spisingen enn forrige gang, hvor vi ikke satt der i altfor mange minutter. Hard Rock Café for eksempel. Den domkirken bør søren meg bli presentert som en japansk skyskraper med storskjerm og lys langs sidene, så lang tid de har brukt på å renovere den. Men kan sikkert være morsom å fotografere. Skulle gjerne fått noe av slottet og Universitetet nede ved Karl Johan. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Slottet og Universitet kan vi ta på tilbakeveien (fra Hausmania til HRC). Tom Endret 20. mai 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Men foran den store tavla på Oslo S klokka 12? Jeg orker ikke mer av hvor vi skal osv, jeg gir opp Jeg har funnet ut at jeg får opplæring i blits og får leke med et objektiv og dagen min er reddet. Om noen hadde giddet å produsere noen greie bilder av meg, så hadde jeg blitt glad....har nesten ingen bilder av meg selv, og en D300 med 18-200 mot speilet hjemme funker veldig dårlig....*lese videre til eksamen* Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Flere som tror at HRC er et godt valg? For oss unge og de som skal kjøre hjem er det gratis påfyll med brus. Gjelder å få valuta for pengene vet'u. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Men foran den store tavla på Oslo S klokka 12? Det er det eneste vi er enige om Men det er det eneste vi trenger å være 100% enige om (samt datoen da). Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Men foran den store tavla på Oslo S klokka 12? Det er det eneste vi er enige om Men det er det eneste vi trenger å være 100% enige om (samt datoen da). Tom Seriøst, jeg gav opp alt annet håp, jeg tror jeg dilter med uansett Storm67 vet hva han må ta med så =) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 http://met.no/Meteorologi/A_varsle_varet/V..._for_fem_dager/ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det er vel essensen. Jeg foreslår at vi går dit slik at vi får med oss en eller fler av disse:Innpakket Domkirke Youngstorget Regjeringskvartalet Det hadde vel vært ok å komme seg litt lenger oppover elven enn til Hausmania? Det er jo ikke akkurat noen uoverkommelig tur opp til Ring 2. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Men det tar 4.5 bider/s,Det tar med andre ord 8 sekunder å tømme en ny film ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det er vel essensen. Jeg foreslår at vi går dit slik at vi får med oss en eller fler av disse:Innpakket Domkirke Youngstorget Regjeringskvartalet Det hadde vel vært ok å komme seg litt lenger oppover elven enn til Hausmania? Det er jo ikke akkurat noen uoverkommelig tur opp til Ring 2. Du har rett i det, og det er mye morsomt på veien dit. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvis vi vil være skikkelig gærne, kan vi gjøre en matstopp på Mat&Mer i Bergensgata på Bjølsen. De har en sykt god kyllingburger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Da har jeg snart ferdigpakket sekken, ladet batteriene og formatert minnekortene. Er dere like klare ? Som sagt oppmøte er kl. 12:00 på Oslo S. Men hvor lenge skal vi vente før vi drar av gårde? 30 sekunder, 5min eller 15min. Oslo S er ikke verdens mest morsomme plass å stå å blomstre på ... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå