SHDR Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mario kliner til Peach, som flyr i en pen bue rett i skuddlinjen til Samus. Det er borgerkrig i soppriket. Les mer Lenke til kommentar
master_al Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ett herlig spill som jeg sitter å spiller nå, siden jeg ikke har GTA IV enda. Så kan jeg trøste meg med dette geniale spillet. Straks ferdig med Adventure Mode nå Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Isåfall er jeg også pervers :!: Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Isåfall er jeg også pervers :!: Slenger meg på jeg og:P Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? For å være helt ærlig klarer jeg ikke finne noen annen mening enn den perverse. Hva søren skal det der bety ellers da? :s Og må forresten si meg noe uenig i anmelderens synspunkter. Han sier at det virker som brawl er mer konkurransebasert enn melee, noe de fleste/alle som spilte melee på kompetetivt nivå er uenige i. Legger også merke til at anmelderen foretrekker å spille med massevis av items på,men det er det ikke mange av de "seriøse" som gjør. Som i melee,synes jeg det er artigst uten items og "mongo" bane. Det er da man ser hvem som er best. Må si jeg liker brawl mye bedre enn melee. At man kan spille online gjør det også MYE bedre. Det er tusenvis av gode spillere der ute,og utfordringene tar liksom aldri slutt. Om man er den typen som gjerne vil være blandt de aller beste, da. Pga gode samlesider på nettet for brawl entusiaster, er det aldri noe problem å finne noen å spille med online heller. Det være seg et par-tre 4-player kaos kamper eller en skikkelig online turnering for 40+ spillere. Jeg vet jeg kommer til å ha utrolig stor glede av brawl i lang tid fremover,og tviler sterkt på at jeg går tilbake til melee nå Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror anmelder mente team tagging elns. Kanskje han har blitt bespart meningen av uttrykket fisting, noe som kanskje ikke er så heldig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Isåfall er jeg også pervers :!: Slenger meg på jeg og:P Pervers betyr faktisk å være keen på dyr, så dere bruker det i helt feil sammenheng. Pervo, derimot, er riktig. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Isåfall er jeg også pervers :!: Slenger meg på jeg og:P Pervers betyr faktisk å være keen på dyr, så dere bruker det i helt feil sammenheng. Pervo, derimot, er riktig. TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) pervers perver'|s a1 (gj fr fra lat., av *pervertere) særl om kjønnsdrift: unaturlig, sykelig unormal Ta bjelken ut av eget øye før du fjerner flisen fra din brors, amigo. Endret 29. april 2008 av rasgar Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Nei, den der så jeg og. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kanskje vi skal bevege oss videre og diskutere spillet, i steden? På forhånd takk. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er dette enda en av de partyspillene hvor man må tvinges gjennom en lang singleplayerkampagne for å låse opp figurer og gamemodes? I så fall blir det ingen kjøp av meg, hva er det egentlig utviklerne av slike spill tenker med? Finnes det juksekoder for å skippe singleplayer? *puh* Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bare se Zero Punctuation, så ser du Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men gleder megvilt til de nye superangrepene. Lurer på hvem som blir tøffest. Wario sin er jo genial da. Tøft at snake skal være med eller hva syntes dere? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har null interesse av å spille det i multiplayer, så hvordan er singleplayer egentlig? Anmelderen hoppet jo stort sett over den biten? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Han tenkte sikkert motsatt som deg Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har null interesse av å spille det i multiplayer, så hvordan er singleplayer egentlig? Anmelderen hoppet jo stort sett over den biten? Nå er vel dette kun en sniktitt, ikke en omtale. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva så? Noen av oss er mer interessert i en sniktitt av sinpleplayer enn multiplayer. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 I tillegg til familieunderholdning, byr Brawl på ekte dobbelfisting Er jeg pervers om jeg ser en annen mening i dette? Det er du nok, men jeg kan trøste deg med at jeg er akkurat like pervers for det var perverse ting jeg tenkte da jeg leste det også. "Hører virkelig fisting hjemme i et barnespill?" Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva så? Noen av oss er mer interessert i en sniktitt av sinpleplayer enn multiplayer. Bare fordi det finnes noen kommunister i Norge, så betyr ikke det at vi har kommunistisk styre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg