Gå til innhold

E-post telefon med qwerty tastatur?

Anbefalte innlegg

Hei

Er på utkikk etter en post telefon med qwerty tastatur. Skal også ha Windows mobile slik at den er lett og synke med min andre telefon. Har sett litt på s620 men denne begynner og bli gammel.

Har dere her på formumet noen formeninger? ønsker og legge meg rundt 3000 kr.

Takker for svar.

mvh

Christer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iphone får du til 3500kr.
Er på utkikk etter en post telefon med qwerty tastatur. Skal også ha Windows mobile slik at den er lett og synke med min andre telefon. Har sett litt på s620 men denne begynner og bli gammel.

Leste du første post eller? :p

iPhone har verken QWERTY eller Windows Mobile.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha nett mobil med WM6 og QWERTY er HTC 730 et meget godt alternativ.

Hvis du er villig til å legge inn et par tusenlapper til ville jeg helt klart gått for TyTN II. Den er større, men har alt en kan drømme om i en smartphone i dag.

Jeg har selv hatt en TyTN II siden desember 2007 og er strålende fornøyd.

Lenke til kommentar

symbian er værst opperativsystemet jeg vet om for tiden har bare hatt problemer med det. lurer på om jeg rett og slett skal gå for en i780 slenge inn litt ekstra penger. det er jo ikke så ille ser ut som en knall telefon da. noen her med gode erfaringer?

Tytn 2 eller i780? ser ut som jeg rett og slett legger i forsjellen men i 780 er jo tynnere og får kanskje bedre plass i lommer og datavesker?

Endret av ..Christer..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...