int20h Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Flere lavpris-bærbare er underveis – Gigabytes bidrag kommer trolig i juni. Les mer Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Flott, begynner å bli en del som hiver seg på denne bølgen nå Lenke til kommentar
stormx Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg likte veldig godt formatet på denne maskinen, slike maskiner koster jo vanligvis mangfoldige tusen, men om denne kommer på markedet for mellom 2 og 4000 kr, vil det jo bli langt mer aktuelt! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Denne så jo riktig herlig ut. Gleder meg til å se den da denne kommer på markedet! Størreslen var jo akuratt perfekt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror ikke det er mulig å gjøre windows eller linux. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg likte veldig godt formatet på denne maskinen, slike maskiner koster jo vanligvis mangfoldige tusen, men om denne kommer på markedet for mellom 2 og 4000 kr, vil det jo bli langt mer aktuelt! Hvis du tenker på bildet så er det ett illustrasjonsbilde og ikke samme maskin som i inlegget. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Stiligt! Dette ser eg fram til Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg likte veldig godt formatet på denne maskinen, slike maskiner koster jo vanligvis mangfoldige tusen, men om denne kommer på markedet for mellom 2 og 4000 kr, vil det jo bli langt mer aktuelt! Hvis du tenker på bildet så er det ett illustrasjonsbilde og ikke samme maskin som i inlegget. Men hvis den blir lignende, så blir det kjempe! Også står det jo lansere sin M912-maskin med 8,9-tommers skjerm, så det gir oss jo en liten pekepinn mtp. størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå