Filiip Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei! Det oppstod nylig et problem med micen min når jeg satt på ventrilo. Jeg kunne høre hva alle sa, men ingen kunne høre hva jeg sa, de hørte bare alt jeg hørte:S dvs. musikk osv.. Noen som har noen forslag til hva som kan være feil? Det gjelder ikke bare ventrilo, men alt annet man bruker micen til også. f.eks voice chatten på wow.. Har prøvd litt av vært på mikrofon instillingene på pcen, men ingenting ser ut til å fungere, og har heller ikke tuklet med noe før jeg fikk dette problemet, det bare kom av seg selv etter jeg lastet ned xfire, hvis det har noe med saken å gjøre. Jeg er svært takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du har satt pluggen i line-out istedenfor mic? Om ikke, sjekk om du har noen avanserte lydkort-instillinger på kontrollpanelet Lenke til kommentar
Filiip Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 nop, den skal stå plugget riktig nå Har lydkortet på hovedkortet, så har ingen "avanserte" innstillinger utenom det vanlige. Men hvor kan jeg finne innstillinge for line-out? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 dobbeltklikk på lydikonet nedi systray(ved klokken) alternativer -> egenskaper -> innspilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå