VisualStudio Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei Bestilte for et par uker siden noen ubuntu klær på shop.canonical.com Spørsmålet mitt var bare, noen som har handlet der før, som kan si sånn ca hvor lang tid det tok før du mottok klærne? Jeg sendte de med "Registered Air Mail" altså, ikke med båt. takk Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hei hei Om du bestilte for et par uker siden så burde du i det minste ha mottat en mail fra de med et trackin-system, Slik så min ut: Canonical Store------------------------------------------------------ Order Number: xxxx Detailed Invoice: https://shop.canonical.com/account_history_...p?order_id=xxxx Date Ordered: Monday 7 January, 2008 The comments for your order are Your Royal Mail Track & Trace reference number is: RJxxxxxxxxxGB Your order has been updated to the following status. New status: Despatched Please reply to this email if you have any questions. Sjekk spam-inboxen din om du ikke har fått den på inbox Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Adressen mailen er sendt fra er [email protected] De brukte noen dager på å pakke ubuntu-tskjorta jegbestillte, men nå er vel alt opp til posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå