andgob Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 er dette et bra skjermkort? http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=24&GrpID=1 Jeg skal bytte det mot et gainward geforce4 ti4200 64mb mot mellomlegg (for gainward kortet var ødelagt). Så burde jeg være fornøyd med d nye skjermkortet når jeg får det? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvis mulig, gå for Hercules sin utave av 9700 PRO. Et av de beste 9700 PRO-kortene som jeg har vært borti. Koster kr. 3730 hos Komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Dette vil jeg anbefale! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har selv Sapphire 9700, byttet fra 4200. Er MEGET fornøyd. Diverse: Det er vel ikke store forskjellen på ytelsen mellom de forskjellige produsentene, det er vel stort sett bundelen som utgjør forskjell. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Egentlig enig med deg der, RR , bare anbefalte det hvis tanken på overklokking skulle melde seg. Har selv lest en test hvor dette og andre 9700 PRO-kort ble overklokket, hvorav Hercules sitt kort kom best ut. :wink: Lenke til kommentar
andgob Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 er litt dritt, fordi det ser ut som om det er veldig lang tid til komplett.no får kortet inn, men jaja vi får se Lenke til kommentar
_xeon_ Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei! De nye opplagene av retail versjonen mangler en del bundle. Soldier of Fortune II fulgte ikke med, det samme gjelder OC programmet fra Redline. Har prøvd å overklokke kortet med Powerstrip og Rivatuner men det fungerer ikke . På hjemmesida til sapphire står det at man skal kontakte dem for å få tilsendt de tingene som mangler, -noen som vet/tror jeg kan kontakte komplett isteden? -Nærmeste kontor til Sapphire er i England, eventuelt Tyskland. Ellers er det jo et greit kort, men det var litt skuffende at ikke alt fulgte med. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du må sikkert flashe biosen! Edit: På skjermkortet, altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå