Barry White Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 si deres mening....at SC er best er uhørt! PS! bare blokker denne posten Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 nei starcraft vs counter-strike Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kunne dere ikke holde dere til én tråd? :-? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 åja e ikke helt inn i starcraft. Men cs rule gata Lenke til kommentar
volumone Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det råeste spillet i gata er seff Splinter Cell. Ingenting og da mener jeg INGENTING slår det spillet, samma hvilken kategori. Lenke til kommentar
zTab Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hehe, den topicen kan være ganske så misvisende.. Trodde det var snakk om Splinter Cell jeg Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det går da for pokker ikke an å sammenlikne Splinter Cell og Counterstrike! Splinter Cell er et rent singleplayer-spill, med en top-notch 3D-motor, basert på stealth og bruk av hodet for å gjennomføre oppdrag. Counterstrike er et rent multiplayer-spill, med en motor som er en hybrid av Quake 1 og 2 (dvs. gammelt), der to lag slåss mot hverandre i noe som til tider minner om team deathmatch (iallfall public ). Sammenlikne DOOM3 og Quake 3 noen? Og hvis det var SC som i Starcraft er tråden så bak mål at jeg ikke burde ha svart i det hele tatt. Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 går egentlig ikke an å sameligne starcraft å cs eller da Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 går egentlig ikke an å sameligne starcraft å cs eller da Ja, det er jo to helt forskjellige typer spill. Strategi og "pang-pang"...det er jo bare etter smak og behag... Lenke til kommentar
Stian Friis Helgesen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 CS tar det meste pga teamplayet som kreves for og komme opp på et høyt nivå¨for og ikke snakke om takktikkene i clankamper osv. cs er et lag spill sc er /teit Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 "Transport Tycoon" er det beste! Det har gitt meg mange timer med glede. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Både StarCraft og Counter-Strike er spill i toppklasse innenfor hver sin kategori. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det råeste spillet i gata er seff Splinter Cell. Ingenting og da mener jeg INGENTING slår det spillet, samma hvilken kategori. Jo.. Freelancer er jo utrolig mye gøyere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 synes de har masse fellestrekk jeg begge spill spilles av et sinnsykt antall ( tildels barnslige unger ) begge spill domineres av disse barnslige idiotene som har en tendens til å overdøve det meste på lan når de enten taper, gjør noe bra, o.l . de hater alt annet på jord, jenter, andre spill i samme genre og de har sannsynligvis skrevet nicket sitt på mustastatur. de bruker ordet newbienoob til foreldrene idet de ikke klarer å koble til routeren. men hvilket spill er best ? hva er best ? taco eller cola det kan ikke sammenlignes 8) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 "Transport Tycoon" er det beste!Det har gitt meg mange timer med glede. HELT ENIG Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 general lameness? De er Gamelamere 8) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvordan har denne tråden klart å forville seg hit? For meg er det umulig å sammenligne samme hvor på forumet det står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå