Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg prøve å kjøre 3d mark vantage, så blir skjermen svart isteden for at loading til neste test kommer, har prøvd å ta vekk alle testene til og med siste CPU test, men skjer på testen etter der også. Noen som vet om en fiks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen.

Bare lurer på en ting. Om jeg kjøper meg ett 295 kort til å ny psu. Vil det bli noe bedre grafikk? blir vel sikkert noe bedre poeng også.

Men trenger jeg det? hehe Liker jo å ha litt kraft.

Det vil jeg ikke anbefale da 295 ikke produseres mer, ville heller gått for 2 Radeon 5970 eller vente på Nvidias nye kort som kommer i mars.

Lenke til kommentar

hello.

Ok så da heller gå for 300 serien. men om jeg finner ett brukt 295 nå så kan jeg jo begynne med det da. kan jo heller kjøpe den nye 300 serien til sommeren. er litt mye å legge ut for 2 5970 nå hehe.

men jeg får prøve å oc litt mere, men er det noe stress å gå over 1.45v på cpu på i7. for å presse den mere i 3dmark?

Lenke til kommentar
hello.

Ok så da heller gå for 300 serien. men om jeg finner ett brukt 295 nå så kan jeg jo begynne med det da. kan jo heller kjøpe den nye 300 serien til sommeren. er litt mye å legge ut for 2 5970 nå hehe.

men jeg får prøve å oc litt mere, men er det noe stress å gå over 1.45v på cpu på i7. for å presse den mere i 3dmark?

Nei ikke for å benche men pass på temp, bør vel ikke gå over 90 grader.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

ok så det er ikke noe prob å ha den på 1.45v 24/7? nei er vel ikke over 85 enda. jeg får prøve meg fram, men takk for all info =o) Skal se om jeg klarer å få bedre score neste gang hehe. hvis jeg spiller en god stund så går den ikke over 70 grader. så det er vel trygt.

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar
Har ikke på stående fot men mener det vae 41-42K ish.uten fysikk.

Det var ren nitrogen, ikke ribber som på hell-klokkingen.

Har fryktelig lyst til å prøve Gulftownen på LN2 tror det ville gitt resultater på 42k++ med quadfire oppsettet mitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

EY.

prøvde en slik trial tur bare for å se hva man kunne få.

synes det virket relativt lavt i grunn.

(sorry for bare tekst, tenkte ikke på å ta printscreen før jeg la ned programmet og nå finner jeg ikke tilbake til det siden det var en trial versjon.

kopierte teksten som i bunn og grunn ikke sier meg noe.

3DMark Score

P21100 3DMarks

CPU Score

19739

Graphics Score

21596

intel i7 950 3,noen små ghz luftkjøling - 6 gb ram - hd 5970 (vet ikke hva det står på her, men det er ikke gjort noe med)

Lenke til kommentar

Hei,

kjørte 3dmark vantage i dag. Er dette en bra score? Kjørte Performance og endret ikke på noe annet av innstillinger..

post-177908-1266146162_thumb.png

post-177908-1266146947_thumb.png

Min maskin:

Antec Three Hundred

Asus P6T Deluxe v2

Intel core i7 Quad 920

Sapphire Radeon HD 5870

OCZ 6GB RAM

Samsung spinpoint F1 750GB HD

Corsair TX650W

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...