Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det går alltid litt til om man bare gidder hehe. Irriterer meg at eg ikke får mer enn 5.2Ghz utav chippen min.

Kjøp deg et brukt 580 kort til og du griseknuser den scoren. Sikkert min og

 

Jeg så at komplett hadde den samme GTX 580 jeg har til 3300Nok, så prisene går i riktig retning. Men foreløpig kjører det enkelte kortet alle spillene som jeg spiller uten problemer.

 

Jeg kommer til å kjøpe enda et 580 kort om noen måneder tror jeg, og en vannblokk til, men det haster ikke. Dessuten har jeg ei kone som er ikke like interessert i data som meg :).

 

@Crazyjoe - Godt jobbet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Se der ja..50k og greier.... Har lyst på slike skjermkort eg og. Eg er litt spent på hva GTX 560 TI SOC ( 1000mhz default) i SLI duger til på sikt. Tror det kortet gir mye bang for the bucks

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622735#extra

 

 

ja fikk det til. Funker med 2 5970, men om jeg skal ha mye kort så blir ikke det før 7 serien kommer ut. ja de GTX 560 TI SOC gir nok mye ytelse iforhold til pris vil jeg tro.

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar

Jo det blir de, men har jo raden min i toppen med 6 Papst vifter som suger luft inn i kassa, men er helt ok da jeg spiller. kjører de da på 850-1200 å går helt fint. er jo ikke noe vits å la de kjøre på max oc om jeg ikke benker,men da er også de 6 viftene på max å da suger de sykt med luft inn i kassa ned på kortene. har jo vært på tankern om å sette på vann block på de, men jeg gidder ikke det da jeg ikke benker hele dagen lang hehe.

post-187653-0-29866000-1306363638_thumb.jpg

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar

Se der ja. Litt usikker på om eg ville hatt vifter i toppen for å blåse luft ned da varmen stiger. Tror kanskje for kjølingen sin del det kanskje ville vært bedre og hatt de viftene i bunn på en måte og snudd de i toppen til å blåse varmen ut..Føler det blir litt kræsj i luftstrømningenr med vifter i toppen som blåser ned/inn.

Kjører begge kortene dine i x16 hastghet pr slot?

I manualen til HK-et mitt står det så fint at med 2 kort så skal de stå i slot 1 og 3 for optimal ytelse, men den ene er bare x8 mens den andre er x16. Teste litt frem og tilbake og fant tilslutt ut at hvis eg kjørte de i slot 3 og 5 så kjører begge kortene i x16 og da fikk eg litt høyere score i 3DMarks'a

Endret av gjeewaytee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...