toazty Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) skal til innkjøp av en mazda 6 2002-2004 mod denne uken. så tenkte litt på dette med trimming \ styling, noen som har noen forslag ? det blir en mazda 6 som sagt en 1,8 L 120HK eller en 2,0 L 135HK er litt usikker på antall HK men det ligger sånn noen rundt det jeg skrev.. bensin motor , manuell gir økt effekt og felger er vel det jeg skal invistere i først... så tips mottas med stor TAKK Endret 28. april 2008 av toazty Lenke til kommentar
citronen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 1. Soting 2. Senking 3. Alu med lavprofil 4. Turbokonvertering 5. Effektanlegg Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 turbokonvertering? hvordan foregår det? pris på noe slikt? hørtes dyrt ut:p Lenke til kommentar
citronen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tjah. Du kan jo sjekke opp på f.eks ebay.com... Koster nok noen lapper med ny computer og arbeid; men da kan du nok hente ut mye mer krefter av den. www.howstuffwork.com; søk etter turbo Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 du skal kjøpe en relativt ny familiebil så skal du trimme og style?? hvorfor ikke bare kjøpe en bil med litt større motor og litt finere siden du tydligvis ikke er fornøyd med utseende.... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 skal til innkjøp av en mazda 6 2002-2004 mod denne uken.så tenkte litt på dette med trimming \ styling, noen som har noen forslag ? det blir en mazda 6 som sagt en 1,8 L 120HK eller en 2,0 L 135HK er litt usikker på antall HK men det ligger sånn noen rundt det jeg skrev.. bensin motor , manuell gir økt effekt og felger er vel det jeg skal invistere i først... så tips mottas med stor TAKK Slå fra deg tanken om å trimme denne bilen med en gang, det er på ingen måte verdt det. Kjøp heller en overladet bil så kan du tenke på trimming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå