Sewero Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bruker nå den nyeste versjon av lm og leiter etter en multimsn som funker, finner noen på google men fikk ikke de til å funke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det programmet der var det for mye greier med, tenkte bare på en patch eller noe slikt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mastaline.com har et bra program for å få flere msn på engang, håper jeg forstod deg rett denne gangen. Men pigdin er et veldig greit program, anbefaler den mer enn bare å patche msn. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg forstår ikke det språket der. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er nederlandsk men uansett den beste patchen jeg har funnet hittil, fjerner reklame og sånt du ikke liker det. Så siden du har problemer med å lese så skal jeg finne frem til nedlastingslinken, forresten så er programmet på engelsk så da slipper du å bekymre deg for det. http://mastaline.com/msn/download.php?id=47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå