JKJK Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som har noen gode NORSKE musikkbutikker å anbefale? Siden den lokale cd-sjappa har konka (i følge piratkopiering themselves... GAYS, de hadde RÆVDÅRLIG SERVICE.) må jeg enten kjøre 10mil for å kjøpe en cd/dvd eller bestille fra nett. Handler mye på play.com, men det er jo en del de ikke har også, så kunne tenkt meg et norskt alternativ. Er på utkikk etter ok priser og god service. Sjekket på platecompaniet.no, men synes 179kr for en jim ford cd er i drøyeste laget når jeg vet at bear records omtrent ikke mottar et øre av de kronene heller. Kunne selvsagt bestilt platene rett fra selskapet, men med stikkordene: tysk, toll, frakt, leveringstid, osv... virker det også som en dårlig idè. Noen forslag? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) ops dobbelpost. Endret 28. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 cdon.com har jim ford til 169. Og maks 29kr i porto Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 cdon.com har jim ford til 169. Og maks 29kr i porto Vell... det blir jo ikke akurat billig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig porto på den CD-en er gratis, hva vet jeg. Men altså greia er at du kan kjøpe varer som veier 100kg og allikevel komme unna med 29kr. Meld deg inn og sjekk fraktprisen på den CD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå