JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Og WarCraft3 mener jeg har ødelagt WarCraft serien. Uten helter kunne det fungert, men helter og items ødelegger hele den spillfølelsen som var så genial i WarCraft og WarCraft 2. Virker som at Blizzard har prøvd å gjøre opp for at vi ikke fikk noe WC adventure spill med å legge inn rollespillelementer i WC3. Jaja, gudene vet (Blizzard). hrm*host*offtopic.... og dessuten en påstand uten bein eller vinger... men resten er jeg veldig enig i... i CS kunne man ha scripta inn tastetrykk i 3 minutter, for så å sitti og sett på om det funka eller ikke... så forutsigbart er det... StarCraft (og WarCraft, men ikke i like stor grad pga lavere supplylimit og expansionfrekvens) er et spill hvor en virkelig får testa sin stategiske evne gang etter gang i en kamp, i alle fall hvis man ha vett på å redde unna ting nok til å kunne expe... (pluss at i SC så er det bare å slå seg rett ned, ikke noen creeps i veien... teit...*host*) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Dette må være den mest fjortissdominerte tråden noensinne Hva er vitsen med å i det hele tatt bry seg om slike diskusjoner? Det henger jo ikke på greip i det hele tatt! Begge spillene baserer seg veldig lite på flaks, og har mye taktikk og sosiale aspekter samme hvor mye fanboys dere er...men siden spillene er totalt forskjellige er de ikke sammenlignbare, og derfor er denne diskusjonen nytteløs. Finn på noe annet lurt å snakke om.... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ikke jeg som startan.... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det som er bra med war3 er at er du flink å creepe så kan du vinne gamet lett er vell ingen andre enn meg som greier ein lvl6 dh i løpet av første natta på lost temple Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Smaken er som baken. delt i to . og ikke til og putte fingrene i! Lenke til kommentar
e Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 cs er best starcraft er så (barnslig) egentlig! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 cs er best starcraft er så (barnslig) egentlig! Saklig. Barnslig, hvor i huleste har du det fra ? Vil heller påstå at CS er mer barnslig, iallefall hvis man tenker på målgruppe og hvem som faktisk spiller det. Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dette må være den mest fjortissdominerte tråden noensinne Hva er vitsen med å i det hele tatt bry seg om slike diskusjoner? Det henger jo ikke på greip i det hele tatt! Begge spillene baserer seg veldig lite på flaks, og har mye taktikk og sosiale aspekter samme hvor mye fanboys dere er...men siden spillene er totalt forskjellige er de ikke sammenlignbare, og derfor er denne diskusjonen nytteløs. Finn på noe annet lurt å snakke om.... Hvorfor bryr du deg da???? Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 cs er best starcraft er så (barnslig) egentlig! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 cs er best starcraft er så (barnslig) egentlig! barnslig?! jaha... nå må jeg si at jeg har hørt DET og... for det første, hvorfor var det akkurat ordet BARNSLIG som slo deg, og for det andre, hvorfor satt du parantes rundt det? bare så dere vet det folkens, starcraft er nå barnslig... :o Lenke til kommentar
reptilen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jaja, siden StarCraft er så barnslig får jeg vel bytte spill da, for å bevise at jeg er sååååå voksen og litt til. dust (rettet mot "e" på grunn av hans overbevisene "argumentering" <-ja, det er i anførselstegn). Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hallo??? Det var en fin sammenligning! :-? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 "e" var overtrøtt og sliten. Er god venn med han. Han sa til meg at jeg ikke skulle ta det han skrev seriøst og at han skrev at starcraft er barnslig fordi det er sånne monstre og aliens som sloss. Personlig synes jeg at starcraft og cs er like morsomt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Noen gutter like mus, andre loff. Noen liker CS, ande SC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 CS(HL) og SC:BW er faktisk to av de av de veldig få spillene jeg har kjøpt! Jeg syns begge har sine sterke og svake sider... Det mest irriterende med CS er alle disse "OMG ROFLMAO, I'm so 1337, you're a n00b. You cheat!!!!!!111"-14tissene. (legg merke til 1-tallene ) Det mest irriterende med SC er at en kar som er veldig god (som ikke jeg er) kan vinne over alle de 7 andre spillerne, noe som blir kjedelig for de andre i lengden. Det morsomste med CS er det raske tempoet og samarbeid (ikke på public servere, der det kryr av overnenvte fenomener). Det morsomste med SC er at man må tenke strategisk, og ikke bare taktisk som i CS. My .02 cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå