Caveman Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 dette blir vel mer subjektivt...går ikke an å diskutere noe som dette her... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 dette blir vel mer subjektivt...går ikke an å diskutere noe som dette her... er ikke subjektivt for de med peil. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 du kan ikke overtale noen andre til å syntes ett spill er bedre enn ett annet, det er jo bare dumt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 du kan ikke overtale noen andre til å syntes ett spill er bedre enn ett annet, det er jo bare dumt. jo, det går ann. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Starcraft er best i sjangeren strategi mens CS er best i sin sjanger. Etter min menig kan man ikke sammenligne to spill fra forskjellige sjangre! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 synes dette er en eplebanan-diskusjon, egentlig... noen som er enig? for de som ikke vet hva en eplebanan-diskusjon (også kjent som appelsineple- og appelsinbanandiskusjon) er, PM meg... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Du har ikke peiling! for det første er SC kjempegammelt, kjedelig og med dårlig grafikk. Du har heller tydeligvis ikke spilt CS så mye ved å si at det er lite taktikk i d Og CS er så j*** nytt? heheh Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg vet ikke om noe spill med så variert gameplay og så mange taktikker som sc, hver kamp er like spennende. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Går jo ikke an å sammenligne sånn som dette. Det er jo to helt forskjellige spill. Lenke til kommentar
Haldamir Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det går egentlig ikke ann å sammenligne spilla.... Selv synes jeg SC er best, men jeg har spilt CS på LAN også... Det er jo gøy det også... Men jeg synes SC har mye bedre variasjon og lignende! + at det er like spennende hver gang... Lenke til kommentar
Omar Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg får sjokk når jeg folk sier at CS bare er flaks, og at det ikke er no taktikk i CS! Dere tar så feil. SC er også et veldig bra spill det også. Det tar lang tid å bli god i CS. Det gjør det nok sikkert i starcraft og. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg vet ikke om noe spill med så variert gameplay og så mange taktikker som sc, hver kamp er like spennende. Enig. Som Marcin Syzmanski sa: - Jeg følte det som om Blizzard hadde laget dette spiller spesielt for meg og mine egne personlige smaker. Selv standard slag ble til episke sammenstøt som føltes som om de var tatt rett ut av en fantastisk science fiction film, og spillet lot deg spille slik du ville spille. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg er ikke så stor fan av SC, men dette kan jeg si...CS SUGER!!!!!!!! Det har alltid suget, og det VIL ALLTID suge! Det er min pesonlige mening! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 mange år siden jeg spilte sc nå, men jeg reinstallerer nå siden 3dkortet mitt streiker, får se om jeg har skillen i behold. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Er det fortsatt folk som spiller SC online? Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg spiller fortsatt sc online... Og det er mange tusen andre som er med å spiller sc på battle.net Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Starcraft er å blir best!!!!!!! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ehmm....øhhh....ehhh :oops: Jeg må si at jeg *kremt* har prøvd sc, i går, og det var faktisk ikke SÅÅ ille... Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ja hva vardet jeg sa starcraft er å blir best Lenke til kommentar
reptilen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har vært både CS og SC frelst. Og av de to spillene så spiller jeg i dag SC. CS har jeg sletta og avmagnetisert fra HD'n min for lenge siden. Det hender jeg spiller litt på LAN, men jeg foretrekker abslolutt SC. Og en ting til, jeg kjøpte meg SC når det kom ut og har aldri sluttet å spille det (tror det er snakk om en 5 år nå...). I SC er det jo også mye mer taktikker når det kommer til teamplay enn CS. Selv om CS er et teamplayspill. I SC så kan for eksempel to spillere som er faste spillpartnere utvikle taktikker som går tvers over raser, eller at de spesialiserer seg på hver sin ting. I CounterStriker er det bare reaksjonen og ganske åpenbare taktikker som gjelder. Man kan liksom ikke finne på nye taktikker i CS på samme måten som man kan i StarCraft. Og WarCraft3 mener jeg har ødelagt WarCraft serien. Uten helter kunne det fungert, men helter og items ødelegger hele den spillfølelsen som var så genial i WarCraft og WarCraft 2. Virker som at Blizzard har prøvd å gjøre opp for at vi ikke fikk noe WC adventure spill med å legge inn rollespillelementer i WC3. Jaja, gudene vet (Blizzard). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå