Gå til innhold

CS vs. Starcraft

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei alle som sier CS er det beste lan-spillet! det er jo helt feil!

CS består i å skyte å løpe som en gal, det kan jo alle gjøre! men på starcraft må man planlegge en god taktikk, være kjapp og smart deretter planlegge et angrep. dessuten er Starcraft mer sosialt, der kan man diskutere taktikk og utveksle erfaringer, men på shott-em-down-spillet CS kan man bare ikke si "jeg husker virkelig den 742.personen jeg skjøt, det var så ARTIG", nei det er starcraft som er sosialt. dessuten er utviklingspotensialet mye bedre på starcraft, der kan man utvikle seg i det uendelige, men å løpe og skyte kan alle gjøre. dessuten har starcraft en helt unik spillbarhet, ja, jeg vil faktisk gå så langt som å si at det har den helt klart beste på den fronten i helle verden! så det er ingen tvil starcraft ruler LAN!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dessuten er Starcraft mer sosialt' date=' der kan man diskutere taktikk og utveksle erfaringer, men på shott-em-down-spillet CS kan man bare ikke si "jeg husker virkelig den 742.personen jeg skjøt, det var så ARTIG"quote']

drit bra kommentar!!!!!

Lenke til kommentar

jeg er helt enig starcraft er det mest geniale spillet som noe gane er blitt laget.

Må også si meg enig i att cs ikke er så bra alle kan jo greie å skyte ned en person eller to.

Det er nå min menig så får resten av verden si det de vil å det har de vell gjort ettersom det er en egen tv kanal viet til starcraft

:D

Lenke til kommentar
Du har ikke peiling! for det første er SC kjempegammelt, kjedelig og med dårlig grafikk. Du har heller tydeligvis ikke spilt CS så mye ved å si at det er lite taktikk i d :grumpy:

du har ikke peiling.... selv om d er gammelt er d jo fortsatt sinnsykt bra..

Jeg har spilt CS litt, det er litt bra, men SC ER bedre....

Lenke til kommentar

R.I.P Amen :woot: hehe

Fatter ikke at folk holder på med de gamle greierne enda, det er jo plenty med nye saker å prøve, men neida...de er tøffe på gammelspillene sine men livredde for å prøve no nytt jo. Det er lov å gå lei noe.

Bare så det ikke blir missforstått og starta masse hyling om dette så må jeg få si at dere får selvfølgelig spille hva f.. dere vil, jeg bryr meg fint lite - sa bare min mening.

Lenke til kommentar

Dette er det mest tullete jeg har sett på lenge, sammenligne to helt forskjellige spill. Man kan faktisk utvikle seg LIKE MYE i CS som i SC, dette er ikke akkurat noe å si imot på. Kanskje CS kan være enklere for nybegynnere, men SC er like latterlig enkelt som CS. Jeg spiller begge spillene, SC over internett siden ingen spiller det på lan lengre. Da er det Warcraft 3 og CS som gjelder hos oss, noe som jeg ikke har noe problem med.

Å sammeligne to helt forskjellige spill går ikke an. :yes:

Lenke til kommentar

foilltank

Sc er kjempegammelt, og så?

Det er en grunn til at det er en klassiker.

Grafikken har ikke NOE og si, det som har noe og si, er gameplayet.

Ett spill kan godt ha den supdredupre grafikken, men ett drittspill.

Ett spill blir ikke kjedelig bare ved å ha dårlig grafikk.

Besides: man kan ikke SAMMENLIGNE fps OG rts spill!!!!!![/code]

Lenke til kommentar
va i søren har tv med dette å gjøre? tv dømmer jo ikke hvor bra et spill er! Det er IKKE lett å spille CS mot de gode

prøv å spille sc imot de gode du...

i sc kan en god spiller spille imot 7 nybegynnere uten å tape noengang, i alle andre spill jeg vet om f.eks. cs så vil 7 nybegynnere som spiller på lag imot en god en helt sikkert drepe han mange ganger, kanskje vinne hver runde også...

i sc kan ikke en dårligere spiller vinne over en bedre en, det går ikke ann å ha flaks eller uflaks, beste spilleren vinner hver gang og det er aldri noen unskyldninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...