Sonsol Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det farlig/mulig å fjerne Harddisk ikonet som ligger på skrivebordet? Jeg har ikke behov for å ha noen mapper eller filer på skrivebordet, så jeg tenkte jeg skulle ha det helt rent ^^ Er det mulig uten å laste ned en app for å skjule den? Mvh. Sondre Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Når du er i Finder, trykk "Finder" - "Preferences" og huk av "Hard Disks". Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Ah, takker så meget^^ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eller last ned DeskShade, som er gratis. Programmet legger seg oppe i system-linjen, hvor du raskt kan huke av/på "cover desktop". Denne syns jeg er veldig grei siden jeg ikke alltid orker å rydde opp på skrivebordet, så da bare trykker jeg cover desktop, og vips! Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det koster meg såpass lite å rydde opp på skrivebordet, at jeg tror ikke det er nødvendig å installere et program for å ordne det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå