Tim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kjøp ram nå, vil jo uansett ikke bli stort billigere. Har 512 nå, bestilte meg 256 til for 5 min siden. Er jo omtrent gratis, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tror ikke den er på vei opp med det første, Twinmos PC3700 rammen på komplett gikk jo ned nesten 100kr. Men ser jeg noen for for større økning i pris kjøper jeg fort som f... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er sheiße ja, uten c. denne og andre ordbøker/oversettelses-program sier at du tar feil. grundig feil, sådan. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er sheiße ja, uten c. denne og andre ordbøker/oversettelses-program sier at du tar feil. grundig feil, sådan. Du er flink psilocybe! *klappe* Bestiller meg en 512mb PC3200 brikke fra komplett i morgen. Er meget billig nå. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du er flink psilocybe! *klappe* takk, takk. rett skal være rett. Bestiller meg en 512mb PC3200 brikke fra komplett i morgen. Er meget billig nå. jeg har bestilt 1gb. *glede seg* Lenke til kommentar
frans Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tror ikke den er på vei opp med det første, Twinmos PC3700 rammen på komplett gikk jo ned nesten 100kr. Men ser jeg noen for for større økning i pris kjøper jeg fort som f... TwinMos PC3200 har nettopp gått litt opp pris. 255 MB er meget billig nå. Husker f.eks. at jeg betalte 1000 kr for 64 MB SDRam for 4 år siden (i win95s dager) og at alle sa det skulle holde lenge, lenge Har bestilt meg 2x512 Twinmos PC3200 og det skal holde lenge, lenge, lenge Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Får satse på at det bare er valutaen... skal kjøpe litt Corsair etterhvert, men må vente på bedre økonomiske tider... Off-topic: har forresten aldri hørt om et tysk ord med "sj"-lyd som skrives sh og ikke sch... psilocybe kann Deutsch, hör auf ihn! (oder sie?) Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det ene er vel ikke så mye bedre enn det andre? Men apropos off topic: Har forresten lurt litt på det der med "Bææææærgen" før, det brukes ofte i en litt nedlatende tone av folk som ikke er bergensere. Skjønner jo at det er satt på spissen men likevel: Ingen bergensere jeg kjenner har noen spesielt lang æ-lyd når de omtaler byen sin. Og ingen fra andre steder i landet jeg kjenner utaler e-en i "Bergen" på en annen måte enn "æ". Mener du i Bæærgen eller i Norge, når du sier andre steder i landet? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er sheiße ja, uten c. denne og andre ordbøker/oversettelses-program sier at du tar feil. grundig feil, sådan. Faktisk så er det i dag "Scheisse". Etter reform i 97 eller 98 ble det bestemt at bokstaven ß skulle ut av systemet. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå