Anathema Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort, ett ti 4200. 128 minne, men hvilke skal jeg velge?? Det står mellom asus og gainward. Håper noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Velg det billigste? Hvis du kan litt tysk: http://www.hardtecs4u.de/reviews/2002/nv28/ Det er et Asus-kort som heter "superfast" eller noe da, som er bra til overklokking, men vet ikke om det er det du mener. Kan jo alltids søke på "ti4200 roundup" på google da... Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Uten tvil Gainward!!!! De rocker. kjøp et med Ultra 650 eller 750 ram... De er også meget overklokkingsvennlige... Golden Sample versjonene blir også levert med ramkjølere og bedre ram. Gå for ett av de!!! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Gainward! Men hvis du skal ikke ha et geforce, kjøp Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB på komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå