Gjest Guest_britt_* Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jente på 20 år her som har lagt inn silikon i brystene grunnet STOR størrelsesforskjell(til og med legen syntes jeg burde gjøre det). Har slitt med det siden jeg var 15/16 år og da snakker vi STOR forskjell(måtte ha LØS silikonpupp i ene bh'skåla) MEN så lurte jeg på: jeg har hadd 2 operasjoner(ene hos en litt usæriøs kirurg syntes jeg og resultatet ble IKKE bra(det syntes ikke min neste kirurg heller) så da var det operasjon nummer 2 på en annen klinikk, men jeg er enda ikke fornøyd, det er enda stor forskjell og jeg lurer på om man har noe klagefrist?Har hørt om folk som har fått ny operasjon gratis..noen som vet? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du har vel reklamasjon på slikt som alle andre tjenester. Dersom ikke tjenesten er som forventet (innenfor rimelighetens grenser), så kan man reklamere og kreve "retting" Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Snakk med "Tv2" hjelper deg". De får alltid til bra greier. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hun poster anonymt her, også tror du vil hun vise puppene sine foran riksdekkende fjernsyn? Tvilker sterkt på det Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Poeng. Var bare et forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå