morgan_kane Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 trenger hjelp med noen opgaver, husker ikke helt. tenkte eg skulle poste i dette forumer siden det omhandler litteratur. her e link til oppgavan som dokker ser har eg funnet svar på noen sjøl. men husker ikke om det er helt rett. trenger også hjelp på de spørsmålene jeg ikke har svar på. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du får nesten gjøre leksene dine på egenhånd. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, jeg har lest den, og anbefaler også deg å gjøre det. Det er en flott historie. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Som sagt er det en ganske bra historie som er verdt å lese, og det er ikke en veldig stor bok, så vil nok ta deg mindre tid å lese den enn å vente på svar på oppgavene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ikkje lov å reklamere for ein tråd ved å opprette ein ny. Difor stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg