Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg hørte en venn som hadde en sang som telefonsvarer, og ble derfor litt nysgjerrig på om dere har noen flere:P Har funnet noen selv: "Hei, jeg er Eriks telefonmaskin. Hva er du?" "Hei, dette er Tom. Jeg bor ikke her, så hvis du prøvde og få tak i meg, har du sannsynligvis fått feil nummer." "Takk for at du ringte vår automatiske hørselstest. Hører du denne pipetonen sterkest på høyre eller venstre øre? PIIIP." "Hallo. Johans telefonsvarer er gått i stykker. Dette er kjøleskapet som svarer. Legg igjen ditt navn og nummer så skal jeg feste dem på meg selv med en magnet." Keep'em Coming! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) "Ja hei, det er Petter!" Liten pause "Kan ikke høre hva du sier jeg? Hvem er det som ringer?" Liten pause "Hvem sa du?" Liten pause "Gir F jeg altså... Har du noe du skulle ha sagt legg igjen en jævla beskjed eller bare drit i det!" Han hadde forresten en stilig e-post adresse også: [email protected] Var ikke netcom da, men uansett bra Endret 28. april 2008 av trn100 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 haha, den var bra:P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "Hvis du kan høre dette vil jeg ikke snakke med deg. Men for all del, legg igjen en melding." Min fremtidige. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Den var morsom. På filmen "Pirates of the Silicon Valley", som handler om starten(e) til Apple og Microsoft, var det en av dem som hadde vitser programert inn i telefonen eller noe lignende. Kom en ny vits hver gang! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "Hei! Det er meg. Viss du ikke vet hvem "meg" er så skulle du ikke ha ringt. " Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 "Ja det er ****, hvem er det" *liten pause* "åh, ikke deg" *pip* Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ingen kan slå George sin da Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ingen kan slå George sin da Se filmen hos Youtube Den lo jeg virkelig godt av:D Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du(bzzzz) kjøre(bzzzzzzz) unnel(bzzzz). Ring meg(bzzzz) enere(bzzzzzzz) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå