-kga- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skulle likt og vite hva en Epson TW 600 er vert nå i dag, eneste stedenne jeg ser den for salgs koster den 13500, og det kan umulig være en brukbar sum. Jeg betalte samme summen for den og en eltax hd opptaker for litt over to år siden. Pære på min har tatt kveldenog en ny koster 4k, er det vert og betale 4k for en pære til denne prosjektoren. TW700 koster ca. 10k, og specsa virker bedre, så TW600 burde være vært mindre. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er jo veldig lang garanti på pærene til epson så kansje du er heldig og den går på garantien Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det er jo veldig lang garanti på pærene til epson så kansje du er heldig og den går på garantien Har brukt den sykt mye, er vel et kvart år siden, eller mer at lampa var godt over sin garanti tid, er vel på 1700 timer. Det står 3 år eller 1700 timer garanti. Betyr det at jeg kan ta det på garantien siden det ikke er gått tre år, eller kan jeg ikke det siden jeg har brukt den mer en oppgitt timer? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Det betyr dessverre at garantien kun gjelder innenfor 3 år OG 1700 timer. Overgår du en av disse har pæra "holdt det den er laget for". Endret 11. april 2009 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå