MagnusW Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sommeren nærmer seg, og da er det tid for smoothie! Deilig med en smoothie på en varm sommerdag! En annen ting er at jeg sliter litt med frokost. Tenkte derfor at en sunn smoothie er noe jeg kan ta til frokost! Kom her med oppskrift på "den perfekte smoothie", men også en sunn variant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mine favoritt-smoothier er: -Tropisk blanding (melon, ananas, mango, papaya, druer) -Jordbær -Banan -Melonyoghurt -Eplejuice -Ananas -Papaya -banan -yoghurt -eplejuice Jeg bruker kun frossen frukt i, synes det er best... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er enig, frossen frukt er best. Jeg kan egentlig ikke komme med noen oppskrift som jeg kan anbefale siden jeg ikke er så veldig rutinert smoothie-drikker enda. Må prøve meg litt mer frem først. Skal bl.a. se på dine oppskrifter, Havonzid. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg bruker kun Melonyoghurt og skogsbær el tropiskblanding Da blir den god og tykk.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Is Fløte Litt melk 3-4jordbær Og litt til fløte Nam nam! Sunn: Øh.. Den har vi ikke sett? Edit: SHIT!! Er jo ikke smoothie detta, det milkshake.. Endret 4. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tropisk blanding? Er det noe man kjøper på butikken liksom ferdig frosset/blandet det eller ? Hørtes godt ut Selv har jeg drukket veldig masse smoothie i det siste egentlig Pleier bare å hive oppi det vi har av frossen frukt pluss banan og juice/saft. Blir som regel godt uansett Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du får kjøpt det i frysern! Tropisk blanding, jordbær, skogsbær, blåbær. Koster 25-30 kr pr pose. Ica Maxi har dette i store poser for de som er ekstra glad i Smoothie. Noe billigere enn å kjøpe i småposer. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 -Frossne skogsbær fra smartclub -litt banan for å få den søtere -litt vaniljeyogurt -bittelitt skogsbærjuice *Nam =) Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Flottings! Får vel handle litt i morgen Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Frosne skogsbær, isbiter, jordbær/skogsbær yoghurt bringebær proteinpulver og litt vann. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Perfekt smoothie: All frukten du elsker og nok sprit! Lenke til kommentar
horat Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Æsj, nei sprit er ikke noe i en EKTE smoothie! Jeg prøvde denne her forleden; http://www.smudi.com/home/recipe/show/55 Jeg anbefaler dette nettstedet Smudi.com - http://www.smudi.com , for alle; ikke noe reklame og annet møkk der, bare smoothie-oppskrifter som (i hvert fall de jeg har smakt på så langt) er veldig gode! -Horat Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Perfekt smoothie: All frukten du elsker og nok sprit! You sir, are teh win. Kunne helt seriøst ikke sagt det bedre selv. En slik smoothie blir hvertfall verdsatt av gjester! Blåbær og ananas er mine favorittkomponenter, ved siden av jordbær og banan. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kan anbefale smoothie med: - Banan - Jordbær - Appelsin - Vanilje yoghurt Er favoritten til både meg og samboeren Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Mannen min har perfeksjonert følgende smoothie: 2 bananer En håndfull ferske jordbær En håndfull frosne jordbær hvis vi har Ca 1 dl eplejuice Namnam! Banan, blåbær og eplejuice funker også. Det pleier å være godt med litt frosne bær oppi, men hans forsøk med bare frosne bær har gått litt dårlig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Frossen frukt er best, men personlig synes jeg dette med yoghurt i smoothie bare er overdrevet. Jeg blander meg ofte følgende: Et par frossne ananas biter Et par frossne mango biter Et par frossne papaya biter Et glass med appelsinjuice En annen variant blander jeg en fersk banan, med frossne jordbær, en del isbiter og appelsinjuice. Dette er de jeg drikker mest. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 har bare lagd smoothie en gang før jeg skal kanskje lage i dag da. kommer bare til å slenge oppi noe frukt,(hvertfall bananer) litt yoghurt og appelsin juice Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg lagde smoothies i dag. Pleier vanligvis å bruke yoghurt, men nå brukte jeg is. Blir vel litt mer som shake kanskje. But here goes : Honningmelon Jordbær Banan Vaniljeis (Tilfeldige mengder) Gud så herlig det var! <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Her i huset går det som oftest i: - Frosne jordbær - Biola-melk med jordbærsmak - En banan - Litt appelsinjuice for konsistensens skyld. Hender at vi har andre smaker på Biolaen eller andre bær (bringebær, blåbær). Lagde en i en sånn kokkekamp på skolen en gang med frosne jrodbær, bringebær, rips, blåbær, ananas, mango og banan. (pluss fersk banan, juice og Biola). Den ble sykt god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå