varmit Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg skal ha en liten muntlig fremføring om reklame og reklamespråk, og tenkte jeg skulle vise og analysere en reklame. Noen med forslag til hvilken reklame jeg kunne velge, og hvor jeg finner den? Kan godt være en litt masete, som inneholder humor og diverse andre virkemidler som gjentakelse og overdrivelse. Varemit Lenke til kommentar
avRack Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Den fyrste reklamen som slo meg var den Leca stein reklamen. Føler vel i grunn det er ganske så bra overdrivelse og humoren i den er ganske så bra også link til film på youtube.com Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Noe mer artig men ikke så relevant er BotoxMaling. Hva i f er så spesielt med den? Fjerner mønsteret på tapeten? Hulk. Bare glem det sikkert. Så det på en busstopp her i morges. Endret 28. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Denne er morsom Linky (litt dårlig bilde kvalitet) Lenke til kommentar
varmit Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Mye bra her! Men er det noen som vet hvor jeg kan finne forskjellige reklamer? F.eks ulike sjamporeklamer, expert&elkjøp-reklamer, gillette barberhøvel-reklamer osv. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet det er nokre firma som legg ut reklamene på heimesidene deira... Blant anna postbanken legg ut sine. Du kan no ta ein titt. Elles ligg det veeeldig mange på youtube.com Søk etter commercial (reklame på engelsk:p) og evt. firmanamn.. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Skal se hva jeg finner. Er litt vanskelig egentlig, høres veldig lett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå