Lynniz Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Har forelsket meg veldig i en MG-F nå fortiden. Har noen av dere noen synspunkter om denne bilen. Jeg skal legge meg i en prisklasse fra 80-100k. Så forventer ikke så veldig mye, men at den skal være i en helt grei stand. Testet en i dag til 85k. Jeg var ikke fornøyd med at girkassa var ekstremt hard, og når jeg mener ekstremt så mener jeg at man må ta i skikkelig. En annen ting var en liten "plaffre" lyd av motoren, minnet meg litt om en bobble. Da er spørsmålet mitt: Har noen denne bilen eller kjennskap til denne og kan si meg at det jeg ramser opp nå er sjarmen med bilen og at det er standar? Ellers så er det en helt sykt kul bil, skikkelig go-cart. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Aldri kjørt en slik selv, men jeg har hørt at det er ganske frynsete kvalitet på disse. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det er beklageligvis engelsk kvalitet på de bilene, noe som er skikkelig kjipt.. Makan til morsom, liten bil, eller go-cart passer bedre som du sier Plaffrelyd, lekkasje i eksosen kanskje? Ellers så syns jeg gearkassa var ganske hard, men utrolig god (bilen hadde gått 15 000km) Men om det var sånn at den du kjørte var slitt hard, så er det nok ikke moro nei.. Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Det er beklageligvis engelsk kvalitet på de bilene, noe som er skikkelig kjipt.. Makan til morsom, liten bil, eller go-cart passer bedre som du sier Plaffrelyd, lekkasje i eksosen kanskje? Ellers så syns jeg gearkassa var ganske hard, men utrolig god (bilen hadde gått 15 000km) Men om det var sånn at den du kjørte var slitt hard, så er det nok ikke moro nei.. Hmm ja det er nok ikke så bra kvalitet, mye plastisk osv. Men det med "boblelyden" sa eieren at den har hatt hele tiden de hadde hatt den. Litt snodig egentlig. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Boblelyden kan jo være luftfilteret også. Jeg vurderte denne selv når jeg så på bil. Følger du hjertet er denne absolutt ikke dum. Men praktisk er det nok verre. Kvaliteten har dårlig rykte, men det må jo finnes grenser for hvor mye feil det er med dem. Hard girkasse er sportslig! Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Boblelyden kan jo være luftfilteret også. Jeg vurderte denne selv når jeg så på bil. Følger du hjertet er denne absolutt ikke dum. Men praktisk er det nok verre. Kvaliteten har dårlig rykte, men det må jo finnes grenser for hvor mye feil det er med dem. Hard girkasse er sportslig! Hehe sant, men det er grenser for hvor mange sekunder man skal bruke for å få kjerra i gir:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå