Gromit Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja? Dere lanserte den i en artikkel tidlig i januar med brask og bram, men siden har den bare dødd ut. Eneste stedet du kan finne den er på svenske sidene til CDON. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Heisann! LG har fremdeles ikke satt datoen for norgeslansering av denne telefonen, og vil derfor ikke låne bort et testeksemplar. Telefonen vil bli høyt prioritert når vi omsider får den inn. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Nå lanserer de modeller i hytt og pine! Klarer dere å presse ut en dato? Tror det er mange som er spente på denne som en mulig iPhone utfordrer. Endret 12. mai 2008 av Gromit Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det er en veldig gammel modell etterhvert, så det spørs vel... Den er i alle fall halvannet år gammel. Vi så denne første gang i levende live på MWC februar 2007. Hva LG har gjort på maskinvaresiden siden den gang vet vi ikke, så det kan jo være at den fortsatt har livets rett. Vi venter i likhet med mange andre i spenning I mellomtiden finnes det flere tester av telefonen, for eksempel denne: http://www.gsmarena.com/lg_ks20-review-208.php Lenke til kommentar
namhp Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som enda vet om denne mobilen kommer til Norge i det hele tatt? Eller hvor jeg kan kjøpe denne? Trenger ny mobil, og har så lyst på denne! Skulle egentlig kjøpe samsung f480, men etter laber anmeldelser falt fritelsen til lg'en isteden. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Du får gjøre som meg. Kjøpe iPhone Lenke til kommentar
namhp Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 iPhone er altfor stor etter min smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå