knetrom Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Trenger en skriver som skal brukes innimellom. Er det da laser som er tingen? Skriver de på vanlige ark? Er student, og må av og til skrive ut ting og ha med på skolen.. Men egentlig ganske sjeldent. Har også lyst å prøve rasterbating, så skriveren bør være i stand til å skrive ut store sirkler uten at de blir uklare eller fader. Men de skal være svarte, og jeg har ikke skrevet ut et fargebilde på mange år. Dvs, trenger ikke fargelaser. Har sett s/h-laserskrivere til ca 500 kr i prisguiden, men virker som om mange av de ikke støtter Vista. Men det gjør denne fra HP. Noen motsigelser mot denne? Får man scanner og laserskriver i et, type billig? Sist kjøpte jeg en blekkskriver til 300 kr, men strømkabelen forsvant med årenes løp.. Ønsker ikke å bruke stort mer enn 5-600 på laserskriver, kanskje ca 1000 for en med scanner og.. Har Vista, bor alene, kan gå 2-3 mnd mellom hver gang jeg har behov for å skrive ut. Savner egentlig en sticky i denne kategorien! Har sett en del lignende tråder uten å finne skikkelig svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå