Gå til innhold

Underteksting på DivX-filmer på PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er muligens på grunn av at lyden er syncet til en lavere framerate enn bildet. Årsaken er at PS3 ikke støttet den opprinnelige frameraten derfor konverteres frameraten til noe som PS3 støtter av programmet du bruker. Dette vil etterhvert bygge på seg så mye at det oppleves som out-of-sync.

Er det mkv2vob du benytter? Hvilken versjon?

http://www.videohelp.com/tools/mkv2vob?changelog=1065

Jeg har v2.2.3, setter på en konvertering og gir tilbakemelding på hva som skjer når den er ferdig konvertert.

Takk for svar!:) Glemte å skrive at det er mkv2vod jeg bruker jeg, er v.2.2.3. Funker sikkert med noen .mkv filer men med noen andre kommer lyden feil siden en av filene mine funket og ikke den andre...

Lenke til kommentar

Ja... (kommer jo litt an på hvilket program du bruker og sånn :))

Min Q6600 transcoder Fast And The Furious på 5 timer med mkv2vob, x264, så det tar absolutt litt tid.

Mpeg er nok et dårligere format enn x264, men det er mye kjappere å prosessere og er tross alt standarden som brukes i vob. Bare flaks at PS3 støtter x264 i vob.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Er det mulig å få tekst på denne: 720p.BluRay.x264 via ps3 med denne filen xxxxxx-blu720p.srt

Tenkte å streme filen via ps3 media server til tvn.

Er det noen som har peilig?? hjelp!!

Tror det kunne vært smart å hengt seg på den litt større "PS3 Media server" tråden. Men det du beskriver mener jeg skal være mulig med PMS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...