Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ikke for og være slem eller.no, men hvorfor svømte han ikke bare til land?

Fordi han da hadde frosset i hjel? Eller trodde at han ville gjøre det? Nå må jeg si at jeg er overrasket at ikke frøs ihjel etter fire døgn i det været ...

Tom

Lenke til kommentar

Stativet var i alle fall kjent. Har et slikt velbon stativ liggendes å slenge her en plass..

Da jeg leste artikkelen på aftenbladet.no ang. redningsaksjon på storeholmen heiv jeg meg i bilen for å knipse et par bilder da han kom i land, men jeg var selvsagt 10min for sein. Rogalands Avis hadde ikke fotograf på stedet, så der hadde jeg uflaks..

Det er flere som har druknet etter å ha svømt fra storeholmen, så det er ikke det smarteste du kan gjøre i kaldt vann. Om du er uheldig kommer krampen og tar deg og da er løpet kjørt..

Hva gjør en mann med to kvinner ute på en øde holme med et kamera lurer jeg på? Og hvorfor varslet ikke kvinnene noen som kunne få han hjem? Og siden moren faktisk visste om det hele, hvorfor gjorde ikke hun noe mer for å redde han i land? Og hvorfor ringte han ikke etter hjelp da han fortsatt hadde batteri på telefonen? Må ligge noe bak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...