Gå til innhold

Blir kasta ut av nett

NinaSkj

Anbefalte innlegg

Hei - jeg har XP og trådløs router og blir stadig vekk kasta ut av nettet (ikke noe annet skjer). Det er ganske slitsomt for det kan skje midt i nedlasting av sider eller mens jeg er oppkoblet mot jobben. Feilmeldingen går på noe galt med Gateway - det funker ikke å logge seg på ogjen eller reparere problem - eneste som virker er å restarte. Da er jeg på igjen. Jeg er ikke så glup med data og spesielt routeren skjønner jeg ikke så mye av men den er i hvertfall ikke kryptert. Help? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk - jeg fant det - men så finner jeg ikke "autentiseringsknappen" - så nå driver jeg og ser om jeg muligens ikke har installert XP SP 2. Jeg har derimot automatiske windowsoppdateringer - skal jeg har fått SP2 automatisk da?

Lenke til kommentar

OK da er det ikke det som gjør at jeg blir kasta ut. Jeg klarer ikke finne den der autentiseringsgreia på min maskin. Det står på support at det kommer en Hotfix på neste service pack og at jeg kan ha tålmodighet og vente på denne hvis jeg ikke finner den på nett (og det gjør jeg jo ikke )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...