Gå til innhold

ipoden min virker ikke men jeg får ikke heve kjøpet


Anbefalte innlegg

Kjøpte en ipod classic like før jul 2007.

Den virket som den skulle fram til begynnelsen av april.

Da nektet den å la seg synkronisere så jeg dro til eplehuset og der fikk jeg en ny.

Men på den var det akkurat den samme feilen så vi dro til eplehuset og der virket den fint på macen deres.

De sa det måtte være noe med vår windowspc.

Etter det prøvde jeg den på to andre windowspcer og der virket ipoden min heller ikke.

Så vi dro tilbake til eplehuset og der testet de den på macen sin, og der virket den fint.

Så de sa at det var ikke noe galt med den og at jeg ikke kunne få pengene tilbake eller en ny ipod.

 

Hva må jeg gjøre for å få en ny ipod???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den virker der så skal den jo virke fint hjemme også. Sikker på at du gjøre det riktig?

Uansett for å heve kjøpet så må samme feil skje 3 ganger. Det vil si 3. gangen Eplehuset har prøvd å fikse den så kan du få pengene dine igjen. Slik jeg ser det har det kun vært 1 avhjelpsforsøk da du fikk en ny spiller. Når den fungerer fint hos dem teller jo ikke det på reklamasjonsretten. ;)

 

Hvis du ikke får det til kan du jo be dem sende den inn på reparasjon, men hvis den fungerer fint i butikken får du jo den mest sannsynlig i retur med en regning.

Lenke til kommentar

Jeg gjør det helt riktig når jeg synkroniserer det er bare at den virker på mac og ikke på windows.

De har jo mac-pcer på eplehuset men hjemme har jeg jo windows.

Det burde jo ikke være noe problem å bruke en ipod på windows, men det er det jo så det må jo være mulig å få pengene tilbake eller en ny ipod.

 

Jeg gjør det helt riktig når jeg synkroniserer det er bare at den virker på mac og ikke på windows.

De har jo mac-pcer på eplehuset men hjemme har jeg jo windows.

Det burde jo ikke være noe problem å bruke en ipod på windows, men det er det jo så det må jo være mulig å få pengene tilbake eller en ny ipod.

Lenke til kommentar
Alltid et tips å ringe brukerstøtte før man krever pengene tilbake av selger, eller man poster i forum. Ikke alltid, men ofte.

 

Er også spent på hva løsningen var..

 

Mindre nyttig når brukerstøtte er like mye i villrede som en selv er :cool:

Hyggelige er apple's supportmedarbeidere i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...