Nikr0 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei.. Eg kjøpte meg ein ny lcd tv når komplett hadde tilbud på Samsung 32" LCD-TV LE32R81B.. I dag så klarte eg endeligt å skrape sammen penger til ein hdmi til hdmi kabel, siden eg har hdmi utgang på pcen. Og dermed kunne eg koble pc og tv sammen... Så kom skuffelsen, eller rettere sagt ingen ting kom.. Pcen finner skjermen men tven registrerer ikkje at det er noen kabel koblet til hdmi utgangen? Er det noen som kan hjelpe meg? eg e vildt desperat... Kjører foresten Vista.. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du må aktivere HDMI-utgangen fra pcen din. Les i bruksanvisninga til pc, det står der. EVT prøv å trykke ned FN og den F-tasten med et skjermikon på . Lenke til kommentar
Nikr0 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har hatt ein 22" koblet til pcen fra hdmi på pcen til dvi på skjermen.. Så rekner med at hdmi utgangen skal vere aktivert eller er det noe spesielt når det er hdmi til hdmi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå