MacBain Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om 3 års garantien fra ms kun omfatter rrod? Fikk ett rødt lys og E74 error melding på skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da står vel bare kabelen ikke skikkelig i. Prøv det du. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Da står vel bare kabelen ikke skikkelig i.Prøv det du. Er nok ikke det som er problemet. Er nok ANA/scaler chippen som det er noe tull med. Har opplevd å ikke få bilde på skjermen før uten noen røde ringer men, med E74 error får jeg opp skjermbilde hvor det står at det er en hardware feil, altså jeg får bilde på tv'en. Har forøverig prøvd forskjellige kabler. Men, det jeg lurte på er om denne feilen dekkes av ms sin garanti, mener å ha hørt at dem skal ha betalt for å fikse dette og at det kun er rrod som dekkes . Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som vet om 3 års garantien fra ms kun omfatter rrod?Fikk ett rødt lys og E74 error melding på skjermen. Du har 5 års reklamasjonsrett på 360. Og alt annet som er ment å vare lenger enn 2 år. Og det gjelder alle typer feil. Garanti er noe som selger - produsent gir frivillig. Og ikke noe en har krav på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå