Devil123 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg har instalert ubuntu 8.0.4...fra windows, men er det da mulig og fjerne windows fra PC-en? (uten alt for mye pes)XD Endret 28. april 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nei, det går praktisk talt ikke, fordi filsystemet til ubuntu lever inni filsystemet til windows. Og for å velge operativsystem så bruker du windows sin bootloader så der har du enda et problem. Dermed er du nok avhengig av en egen partisjon og bootloader hvis du ønsker å fjerne Windows. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nei, det går praktisk talt ikke, fordi filsystemet til ubuntu lever inni filsystemet til windows. Og for å velge operativsystem så bruker du windows sin bootloader så der har du enda et problem.Dermed er du nok avhengig av en egen partisjon og bootloader hvis du ønsker å fjerne Windows. noe forslag til hvordan jeg kan instalere GNU/Linux uten cd eller usb da? UTEN xp:P XP har jeg nemlig gjort meg ferdig med... er det forresten en måte og få ubuntu til og boote opp først? sånn at jeg slepper og "overvåke" PC-en, at jeg bare kan skru den på oxo gå.. Endret 28. april 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du kan prøve UNetbootin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå