TST Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bli den du dreper. Se videoen Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) wow. . . gleder meg litt. .. . Endret 5. mai 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Dette så egentlig ikke så bra ut som jeg hadde forventet. Områdene er tomme og kjedelige, og actionen så ikke så fantastisk kul ut heller dessverre. Hadde høye forventninger til dette spillet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Dette spillet har sett frem til så lenge nå, men etter å ha sette denne videoen, vet jeg ærlig talt ikke lenger. Det blir sikkert underholdende, men det virker som om dette blir nok et "spill-og-gjem" type spill. Runder det og legger det i bunken/setter det i hylla sammen med alle de andre spillene, for så å aldri se på det igjen. Grafikken ser heller ikke så bra ut i denne videoen. Kanskje fordi videoen så ut som om den var henta rett fra YouTube. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gta vs force unleashed vs assasins creed? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 GTA IV og Assasins Creed FTW! Dette så mer eller mindre ut som et dårlig spill. Hadde sett litt på det før og det virket bedre da man så det første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg