Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser sinnsykt rått ut, men jeg går heller for GTA IV hva med begge? ingen som sier du må velge ett Spørs hvor langt pengene strekker til det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ser - eller snarere høres - veldig spennende ut, men jo høyere forventninger, desto hardere faller spiller dersom det ikke lever opp til disse. Jeg stiller meg så langt optimistisk avventende... Men jeg vil se gameplay. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 øøøø.. Se på slutten av traileren. den blir sluppet på data cd'er til pc Altså, CD, ikke DVD. hm Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men jeg vil se gameplay. Da kan du for eksempel kikke på videoen i artikkelen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Virker som et koselig spill. Sånn litt i min kategori Syke mannen.Alle er syk, de er bare ikke godt nok undersøkt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke spesielt god grafikk nei. Går ut fra at dette endres. Veldig lav oppløsning på teksturene ihvertfall og seriøse AF-issues ut fra skjermbildene å dømme. Men et veldig interessant konsept må jeg si. Kan alltids bli bra dette! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men jeg vil se gameplay. Da kan du for eksempel kikke på videoen i artikkelen. Den som inneholdt utelukkende demonstrasjoner av alle funksjonene til fyren, uten så mye som et minutts sammenhengende og meningsfylt gameplay? Joda, jeg så den. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 På det eg har sett av videoer virker det som om de satser på et veldig storydrevet spill. Om det holder mål på storyen, og måten de forteller den på kan dette bli veldig underholdende, og ikke et spill man legge fra seg etter noen timer. Dog er det helt avhengig av at storyen involverer spilleren, og ikke gå på samme smell som Assassins Creed der en føler at en må slite seg gjennom flere timer spilling før neste snutt med story. Får litt The Darkness feelingen på enkelte videoer av spillet. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Får litt The Darkness feelingen på enkelte videoer av spillet. Der har du det ! Satt å undra over hvor jeg hadde sett dette før. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Får litt The Darkness feelingen på enkelte videoer av spillet. Der har du det ! Satt å undra over hvor jeg hadde sett dette før. My man!! haha Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg får også den feelingen. Og jeg likte Darkness godt Lenke til kommentar
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Darkness feeling? Dette er jo et GTA type spill. Bare at man har superkrefter. Ikke så rart da det forrige spillet dems var Hulk-Ultimate Destruction. Og det var faktisk jævli bra. Og det kommer dette også nesten garantert til å bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvem sier forresten at GTA kloner må være dårlige? Bare se på crackdown og saints row. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvem sier forresten at GTA kloner må være dårlige? Bare se på crackdown og saints row. Crackdown, satan jeg spilte det mye : D Men så døde xboxen.... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette skal jeg helt klart ha med en gang det kommer. Så videoen å ble helt overbevist med en gang. Men var det ikke dette som egentlig skulle være et MMO, eller var det The Agency? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Siden det ser lite sannsynlig ut med ett Crackdown 2, og jeg virkelig likte Assassin's Creed, Crackdown, Gta IV og Saint's Row så blir det her helt sikkert ett medlem av min spillsamling.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det så ekstremt middelmådig ut. Et typisk spill man blir lei av etter en time eller to. minte litt om hulken syntes jeg. mye kaos og eksplosjoner. Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er jo de samme folka som laga hulk: ultimate destruction og det var jo et knallspill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg