Gå til innhold

[AoC]Preorder og CE...


Anbefalte innlegg

Alle de som det er linket opp med Pre-order kampanje ser ut som de er utsolgte, men jeg finner enda Collector Edition hos f.eks Elkjøp og Lefdals.

 

Spørsmålet da er, får jeg mount dersom jeg bestiller fra Elkjøp, eller blir det kun denne ringen? Vist ikke blir jeg tvunget til å velge mellom standard edition med mount, eller collectors edition uten mount. Er det virkelig sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

preorder tilbudet (mamutt/rhino, samt 3dagers forhåndsstart dersom man betaler 5 euro og en ekstra dings som gir større inventory) er noe som bare gjelder de leverandørene som blir listet opp på den offisielle siden til ageofconan. Dette tilbudet er uavhengig om man bestiller CE eller vanlig utgave, altså man får dette tilbudet dersom man bestiller en vanlig utgave. Ringen og kappen og noe annet stæsj gjelder CE, og bare CE

Lenke til kommentar
Alle de som det er linket opp med Pre-order kampanje ser ut som de er utsolgte, men jeg finner enda Collector Edition hos f.eks Elkjøp og Lefdals.

 

Spørsmålet da er, får jeg mount dersom jeg bestiller fra Elkjøp, eller blir det kun denne ringen? Vist ikke blir jeg tvunget til å velge mellom standard edition med mount, eller collectors edition uten mount. Er det virkelig sånn?

 

Jeg var innom Elkjøp siden idag og fant denne informasjonen:

 

Gå til http://register.ageofconan.com og registrer dere fra 2. Mai (koden blir sendt til dere pr. E-post 2. Mai) og registerer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount, Inventory Belt og muligheten til å starte å spille Age Of Conan tidligere enn andre!

 

Den tidligere spillingen er en nedlastbar versjon som koster 5€ (Euro) og inkluderer 10 dagers spilling som er i tillegg til 30 dagers som du får på CE-versjonen. Dette er kun tilgjenngelig via kunder som forhåndsbestiller.

 

Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode!

 

Dette tilbudet er gjeldende til 20. Mai.

 

Gleder meg:)

 

Mvh

 

Elkjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...