Nervetattoo Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Erlend Loes barnebok filmatisert. Se videoen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 denne såg litt komisk ut Erlend loe er en kreativ fyr, se dette kan bli bra. Har selv ikke lest boken da dessverre Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hahah, så genialt! Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Har lest bøkene, morsom humor. Ser ut som jeg nesten må gå å se denne filmen på kino selvom det er beregnet på en litt yngre aldersgruppe. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Animasjonen minner om det dårlige fjaset som spyr ut på barne-tv. Aka rullebåndsanimasjon. Frister fint lite, men så har jeg ikke noe forhold til karakteren fra før av. Bøkene frister mer Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg og Kurt blir grugsom er etter min mening den beste kurt-boken:) EDIT: Dotten: Enig i det med animasjonene, men de har nok ikke så mye annet valg ettersom det er en del illustrasjoner i bøkene, og det er bare slik Kurt ser ut Men har ikke så store forventninger til filmen, men må få sett den. Bøkene er jo som sagt gode Endret 28. april 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hvilken bok er det erlend loe har skrevet, om kurt (tror jeg), der han skal støvsuge Europa, utstyrt med 10 000 meter med skøyteledning? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 gleder meg som faen! Kurt blir grusom er en av mine favorittbøker, så denne filmen bør bli bra! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Erlend Loe er Gud. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Kurt-bøkene er morsome . Vi får vente å se om filmen blir bra. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Lurer på om filmen blir like artig som boka. Kurt bøkene eier! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Hmm, ble egentlig ganske imponert over animasjonene. Utrolig stilig stil de har valgt å bruke og passer veldig godt til Kim Hjortøy's tegninger. Liker sånn modellert tegneserie-stil i slike filmer. Bedre enn at det skal være "realistisk". Men Pixar-kvalitet kan vi vel ikke forvente. Men filmen skal ses uansett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Synes det passet veldig godt til hvordan boka er. Erlend Loe skriver lettvint, naivistiskt og til tider barnslig og spesielt siden dette er ei barnebok. Da passer det ikke med noe avansert, fancy, Crysis-look. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg