levlex Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 LG letter på sløret, og avslører en ny Prada-mobil. Les mer Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Heheyy! Gleder meg! Men... Denne blir vel like overpriset som den første prada.. om ikke mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kommer til å koste mer enn det smaker det svineriet Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jaja, har Prada 1 og den duger vel. Håper de har vett til å fikse ripesikkert glass. Min ser ut som noen har gått bananas på den med slipemaskin. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Whey! Endelig noe jeg har lyst på som har Wi-Fi *Og jeg som knuste mobilen min igår* Men Men... iPhone først:D Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå ble jeg glad, men ... jeg hadde lovet meg selv å slutte å kjøpe flere mobiltelefoner, og nå har jeg en mobiltelefon med greie funksjoner og et lekkert design,nemlig Prada-en. Men så kommer oppfølgeren, da må jeg jo ha den Tror det kan bli vanskelig å styre unna "Prada 2" eller hva den blir hetende. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mest spennende av alt er det kanskje at Prada 2 hopper over vanlig 3G og går rett for supervarianten.Ofte nevner en pressemelding det som er spennende fremfor det som sier seg selv. Feks var det vel ikke mange pressemeldinger som utdypet at en telefon med MMS fortsatt kom med SMS når telefoner med MMS var nytt og spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg