Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?


Anbefalte innlegg

14 :cool: Høhø.

 

hehe er bare å kjøpe AOC :) mer penger til FUNCOM :thumbup:

Trur ikkje Funcom har noko i mot å få meir penger i pengekassa ;]

 

Men nå er no aldersgrensa satt for å "verne" personer under 18 år i å sjå seksualitet, blod og alt det som blir rekna med. Ikkje fordi at dei under 18 er automatisk meir modne enn dei over 18.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 :cool: Høhø.

 

hehe er bare å kjøpe AOC :) mer penger til FUNCOM :thumbup:

Trur ikkje Funcom har noko i mot å få meir penger i pengekassa ;]

 

Men nå er no aldersgrensa satt for å "verne" personer under 18 år i å sjå seksualitet, blod og alt det som blir rekna med. Ikkje fordi at dei under 18 er automatisk meir modne enn dei over 18.

 

 

Hørt fra betatestere at det ikke er noe naken kvinnehud i spillene... mulig det er feil, men vill bare nevne det :)

 

 

Anyway, jeg er 14. Mulig jeg skaffer meg AoC HA, men jeg er litt usikker. Tror det blir bra, men venter får å høre det fra dere ;) Også mulig at det er fullt med bugs, så jeg venter med et par uker etter release.

Så spørs det om mutter gir meg lov da :p

Lenke til kommentar
14 :cool: Høhø.

 

hehe er bare å kjøpe AOC :) mer penger til FUNCOM :thumbup:

Trur ikkje Funcom har noko i mot å få meir penger i pengekassa ;]

 

Men nå er no aldersgrensa satt for å "verne" personer under 18 år i å sjå seksualitet, blod og alt det som blir rekna med. Ikkje fordi at dei under 18 er automatisk meir modne enn dei over 18.

 

 

Hørt fra betatestere at det ikke er noe naken kvinnehud i spillene... mulig det er feil, men vill bare nevne det :)

 

 

Anyway, jeg er 14. Mulig jeg skaffer meg AoC HA, men jeg er litt usikker. Tror det blir bra, men venter får å høre det fra dere ;) Også mulig at det er fullt med bugs, så jeg venter med et par uker etter release.

Så spørs det om mutter gir meg lov da :p

 

Kan avkreftes. Så faktisk naken kvinnehud ca 5 sec inn i spillet etter å ha tatt en dukkert. Da forsvant nemlig alt av klær (og hår for den saksskyld) på karakteren akkurat i brytningen på vannet. Sikkert en bug, men det er der :p

 

Har dog tilgode å se NPCer slik..

Lenke til kommentar
en ting jeg vil legge til.

 

Mange sier "kids" ødelegger wow.

Wow er vell egentlig lagd for barn da. Eller ikke akkurat barn, men folk fra 12 til 18.

Wow er jo lagd veldig sånn at alt skal skje fort å stort, som folk på den alderen liker.

 

Corrct me if I'm wrong

 

 

Er sant at wow er laget for barn på en måte. Det var genialt på en måte, WoW er så lett at alle kan spille det.

 

Er enig at det er litt synd at Funcom har game cards, det er rene "kids" magneten, men selv så føler jeg at det blir litt for dumt å klage på at "kids" spiller AOC, så lenge de er i få tall så går det sikkert grett. Blir ferre å putte på ignore lista da, i WoW måtte man no laste ned ny addon for å få større plass på ignore listen (når jeg spillte).

 

Det er også sant at en på 15 kan oppføre seg like bra eller bedre enn en på 30. Så selv om jeg er litt imot at "kids" spiller AoC bryr jeg meg EGENTLIG ikke. for kan no hende at en av de bedre venner/kolegaer jeg får i dette spille nettop er under 18.

 

Håper bare at jeg slipper 1337 språk som: omg, lol, mordi (ikke guilden) osv osv.

 

 

12års grensa på wow er satt for å tjene penger. 12åringer har absolutt INGENTING i wow å gjøre.. De kan levle opp, men i både Battlegrounds, Arena og Endgame Raiding har de rett og slett en destruktiv virkning på hva andre spillere jobber for.

 

Joda, sant det. har selv spillt wow i mange år, og koste meg lenge der. var i en guild med voksene folk osv...

 

Men selv om jeg var i en guild hendte det at jeg måtte joine random groups for instance med kids i, BG med kids i. umulig for en "seriøs/voksen" spiller å kose seg sikkerlig med WoW uten å bli gal av alle de "idiotene" som spiller.

 

Er du så uheldig å måtte dra inn i en by som f.eks Ogrimar (?), uc osv så blir du no spammet av kids i både trade og andre chat channels. Eller er det noen som springer rundt og spammer AoE og roper noe useriøst tull.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Jeg er 27 år og har bestilt CE.

 

Jeg ville si det er stor forskjell på ord som 1337 og lol... Vet i hvertfall at jeg fort vil komme til å si lol... men for meg er det helt uvesentlig om hva slags ord folka jeg spiller med bruker. I hvertfall på en non-rp server.

 

Angående det at man må gå midt i ett raid/instance. Jeg synes det er ett større problem med folk på min alder enn folk på 16. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre som har kjæreste/kone, men jeg vet veldig godt at hvis jeg skal spille dataspill hele dagen/kvelden/natten må jeg i hvertfall spise middag med kona!!! :-)

 

Men jeg er glad det er 18års aldersgrense fordi da er det mindre prosentandel drittunger ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...