Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men på hvilken måte hjelper det deg?

 

Virker som det er et hatmiljø her. Automatisk, som ved magi, med en gang man er over 18 er alt hat og fordom borte...?

 

Så klart. Jeg har også vært i den gruppa hvor en kar må stikke RETT før man skal drepe de små virtuelle dragene...

 

Det som virker viktig for dere, er at personen faktisk er UNDER 18 år, og ikke at oppførselen hans eller at han må stikke til en satt tid ikke passer med din egen.

 

MEN, forhåpentligvis, kan vi holde oss unna de etter hvert.. Eller noe?

 

EDIT: Huff for et rotete innlegg. :wee:

 

EDIT: Lurer på hvem, og hva jeg egentlig svarte til og på. :hmm:

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Men tror ikke at grunnen ting at eldre folk ikke vil spille mye yngre er akkurat dette her.

 

Er nok mer at flere yngre ikke oppfører seg modent, som egentlig bare er helt naturlig.

Men syntes ikke folk skal sette en "grense" på 18 år. tror sjansen er større for å finne en tulling under 18, men det gjør ikke alle under 18 tullinger.

Lenke til kommentar

Altså.. det er chat som det her som konstanterer alderen/oppførselen/whatever`en deres.. Helst noe jeg vil holde meg unna i et spill. Tror nesten det må bli RP-server (eller nærmeste tilsvarende) på meg. Forhåpentligvis få som er "sånn" der.

 

Uten at jeg skal tråkke på noen tær. For all del, spill dere. Bare hold dere unna meg! ;)

 

BiNko.

 

EDIT.. Og for det andre er det min oppgave som hater å holde meg unna dere. :)

 

Ekstrakommentar; "dere" i dette innlegget her er til de brat`ene som spammer lolcat, legger seg ni og andre ting som ødelegger spillopplevelsen! Ikke til noen i denne tråden! ;)

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Er 30år.

 

Etter å ha sett på chatten i betaen så må jeg si skepsisen brer seg litt over meg... Det kunne til tider minne meg om en vår-kåt konfirmasjons chat.

Men unntak finnes heldigvis. Jeg har selv spilt i en Battlefield klan med folk ned i 15-16 års alderen som har oppført seg bedre enn enkelte 30 åringer.

Men jeg må si chatten skremte meg litt, da jeg ventet faktisk et høyere aldersnivå på AoC. Ihvertfall mentalt...

Lenke til kommentar

Har venta på spillet i ganske nøyaktig et år nå, er 17. Collector's Edition er på vei! :)

 

Knugo, jeg ville ikke ha for store håp til modenheten i spillet, var jeg deg. Heller gå inn med WoW-forventninger og bli positivt overrasket. Ingen bryr seg om aldersgrenser uansett.

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar

Joda, sant det. Spille skal jeg (nesten) uansett så :)

 

Men å gå inn med WoW-forventninger gjør jeg ikke... Å drepe sjokk-rosa elefanter med hylende 12-åringer er ikke aktuelt for min del :p

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar
Er 30år.

 

Etter å ha sett på chatten i betaen så må jeg si skepsisen brer seg litt over meg... Det kunne til tider minne meg om en vår-kåt konfirmasjons chat.

Men unntak finnes heldigvis. Jeg har selv spilt i en Battlefield klan med folk ned i 15-16 års alderen som har oppført seg bedre enn enkelte 30 åringer.

Men jeg må si chatten skremte meg litt, da jeg ventet faktisk et høyere aldersnivå på AoC. Ihvertfall mentalt...

 

Veldig enig. Jeg skal spille på en amerikansk RP-server, så forhåpentligvis blir ting bedre der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor denne alders forskjellen er så big deal jeg.

Meste parten av det du gjør i slike spill, spesielt age of conan gjør du med guildet dit.

 

Join et guild som ikke tar in noen av disse forferdelige "kidsa"

 

Ingen som tvinger noen til å Pugge med en gjeng 14åringer

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

er 32 og har vært betatester siden november og jeg kommer ikke til å kjøpe spillet, men det er min mening da. Tror det har vært noen under 18 år som har vært betatestere som ikke skjønner bæret og forventer et fullt fungerende spill, mens man egentlig skal jakte etter bugs og rapportere dem. Dessuten er det en del spørsmål i den globale chatten som kommer om igjen og omigjen, fordi folk ikke følger med forumet eller patchnotes . Ganske så slitsomt å spille med utålmodige betatestere.

Lenke til kommentar

Som jeg prøver å forklare for et par "doom and gloom" personer jeg snakker med til daglig ang AoC; Det er mye lettere å klage enn å si noe positivt. Jeg tipper også på at de som klager er en stor del av de som kommer til å spille AoC mest. Ren spekulasjon , selvfølgelig.

 

Jeg hadde håp om at det ikke skulle bli like mye kvin i AoC som resten av MMOGverden, men har nå innsett at dette var ønsketenkning :)

 

Min alder er 24.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...