Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?


Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor ikke? Vi ser da blod og vold i filmer e.l uansett. Kan ikke si har noe vondt av det.

 

Hva skal du gjøre når du begynner å spille da, late som du er 18? Blir sikkert nok av folk som kommer til å bli misfornøyde hvis de finner ut at de har noen i guildet sitt som er under 18, og da er det ikke pga at det er et så veldig voldelig spill.

 

Testen sier 21, men alderen er urelevant.

 

Hvilken test?

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne guiden: Feil test... Finner ikke den originale :(

http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=13130

 

Resultatet mitt ble "over 50" og jeg er 28. Litt deprimerende.

 

Nei, jeg kommer til å si det som det er. Skjønner ikke hvorfor alder skal ha så veldig mye å si så lenge man oppfører seg modent.

 

Det har jo med ting som f.eks. at man ikke vil spille med noen som plutselig sier midt i en instance "jeg må stikke, mamma sier jeg må legge meg nå :((((" og lignende ting. I virkeligheten er det antageligvis ikke særlig kult å være på en fest for voksne og så sitter det en 12åring der og drikker også. Tror det er litt den følelsen folk vil få, og tror det vil være nok av de som gladlig sender en mail og klager til funcom dersom de finner ut av alderen til folk.

Lenke til kommentar
Dere som er under 18: Kommer foreldrene deres til å gi dere lov til å spille et spill som dette da?

haha, hva er så farlig med å spille 18 års spill? og anyways er foreldrene mine så rause at de kjøpte spillet og kjøper måned online så tror ikke de bryr seg noe...

 

Btw. ble 18 år på den testen:P fikk 12.5 % innenfor

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Denne guiden: Feil test... Finner ikke den originale :(

http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=13130

 

Resultatet mitt ble "over 50" og jeg er 28. Litt deprimerende.

 

Nei, jeg kommer til å si det som det er. Skjønner ikke hvorfor alder skal ha så veldig mye å si så lenge man oppfører seg modent.

 

Det har jo med ting som f.eks. at man ikke vil spille med noen som plutselig sier midt i en instance "jeg må stikke, mamma sier jeg må legge meg nå :((((" og lignende ting. I virkeligheten er det antageligvis ikke særlig kult å være på en fest for voksne og så sitter det en 12åring der og drikker også. Tror det er litt den følelsen folk vil få, og tror det vil være nok av de som gladlig sender en mail og klager til funcom dersom de finner ut av alderen til folk.

Hvorfor i allverden skal de sende klager til FunCom?

 

Er det noen som skal få klagen så er det jo foreldrene til vedkommende.

Lenke til kommentar

Men folks dere kan ikke turne folk som spiller AoC og er 15 eks inn fordi den grensa som står på spillet er jo bare en anbefaling til hvem som burde spille det, og hvis det er greit for foreldre så kan det umulig være noen sak for Funcom og ha oss på serverne? eller?

Lenke til kommentar

Er 22, men måtte spørre mamma om lov til å kjøpe spillet.... :blush:

 

Nei serriøst, bryr meg i grunnen ikke så mye om aldern til dem som spiller, er det noen eg ikke liker så er det bare og styre unna, med mindre fjortisene tar overhånd da, la oss håpe dem er i undertall....

Endret av Ah0q
Lenke til kommentar

Resultat fra testen: 22 år.

 

Det er ikke bare folk under 18 år som plutselig må stikke ut av en gruppe, som det ser ut som dere tror. Da jeg spilte wow var det minst like mange som måtte stikke fordi "barnet våkna", "må hente gutten i barnehagen", "brb, må hente kaffe" osv. som det var at folk måtte legge seg etc.

Lenke til kommentar
Men folks dere kan ikke turne folk som spiller AoC og er 15 eks inn fordi den grensa som står på spillet er jo bare en anbefaling til hvem som burde spille det, og hvis det er greit for foreldre så kan det umulig være noen sak for Funcom og ha oss på serverne? eller?

Tror egentlig ikke Funcom eller andre spillere bryr seg så lenge folk oppfører seg ordentlig.

 

Om en person er 12 år eller 30 har ingen ting å si for meg så lenge de kan oppføre seg ordentlig og ikke drar i instancer osv det er VELDIG plagende.

Lenke til kommentar

20 år, AoC bestilt.

 

Men ok seriøst alle som seier at dåke skal klage til Funcom visst dåke møter på spelare som dåke trur er unde 18 år i spelet. Kva bevis har dåke for at spelarane er under 18 dersom dei seier dei er over. Vi veit alle at folk over 18 år fint kan oppføre seg som like store drittsekker som folk på til dømes 14 år.

 

Og kva skal liksom Funcom gjere med det? Visst personen bruker time cards kan dei vel ikkje finne ut alderen, og visst ikkje bruker dei vel foreldra sitt Visa kort.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
20 år, AoC bestilt.

 

Men ok seriøst alle som seier at dåke skal klage til Funcom visst dåke møter på spelare som dåke trur er unde 18 år i spelet. Kva bevis har dåke for at spelarane er under 18 dersom dei seier dei er over. Vi veit alle at folk over 18 år fint kan oppføre seg som like store drittsekker som folk på til dømes 14 år.

 

Og kva skal liksom Funcom gjere med det? Visst personen bruker time cards kan dei vel ikkje finne ut alderen, og visst ikkje bruker dei vel foreldra sitt Visa kort.

word...

Lenke til kommentar

Dersom noen sier at de er 18+ i spillet men ikke er det, så er det jo fint lite man kan gjøre med det, men dersom noen sier de er 12 og er intressert i å bli med å hugge av noen hoder, så er det jo klart at folk reagerer, og da har man jo også håndfaste bevis som gm's kan spore opp. Og det er ikke sikkert at pappa er særlig intressert i å sende scanninger av kreditt- eller førerkort over internett for at gutten hans skal få fortsette å spille.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...