Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Er selv 16, men føler meg voksen nok til å spille AoC egentlig. Eneste problemet jeg har er at spillere som er -2 leveler til +8 leveler hele tiden begynner å telle meg masse stygt og snakke dritt om meg rett og slett fordi jeg drepte dem. Blir så lei.

 

Ellers er alt bare bra in-game, de aller, aller fleste er svært hyggelige og ikke plagsomme, men så har man dem som bare skal ødelegge, jaja. Jeg overlever vel enn så lenge, dem havner bare på KoS-lista mi også tar jeg dem en annen gang :)

Lenke til kommentar
Egentlig ikke, men det er forskjell på om dem er det eller ei :)

Synest du, ja. :) Poenget er berre at det ikkje er so lett å vurdere eiga modenheit. Eg har so langt aldri observert ein mindreårig som er i stand til å regulere sin eigen mediebruk.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå får jeg jo høre til stadighet at folk tror jeg er 18+, men det får så være. Ble jo tatt for å være ganske så mye eldre i HW-guildet jeg starta (som døde :/ ) men men, jeg synes nå jeg er mer voksen enn "omg wtf n00b!" folkene jeg møter in-game

Lenke til kommentar
men, jeg synes nå jeg er mer voksen enn "omg wtf n00b!" folkene jeg møter in-game

Det er vel de fleste :)

Jeg har sett unger som i sin fulle alvor spammer ned chatten med slikt dritt. Det er nesten så jeg får lyst til å stupe gjennom skjermen og kaldkvele dem :angry:

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...