Gå til innhold

Alderen på dere som skal kjøpe og spille AoC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatet av den, etter hvert, mye omtalte testen sier: "over 50", hvilket stemmer forbløffende bra.

 

Alder er kun et tall og har sånn ca. ingenting å si for hvordan jeg ser på mine medspillere. Den yngste jeg har møtt på i WoW var en 12 år gammel norsk gutt, den eldste en 56 år gammel dame fra England. To av de flotteste menneskene jeg noen gang har møtt. Damen var GM i et Guild for pensjonister, et Guild jeg var medlem av helt til det dessverre ble oppløst for ikke så lenge siden. Tolvåringen var som tolvåringer flest, utålmodig og litt "vimsete". Ting skulle skje raskt, helst i går. Men duverden, det var en høflig og veldig flott type. Jeg har møtt mange drittsekker også, men det er en tilstand som ikke er aldersbetinget. En drittsekk er en drittsekk uansett.

Lenke til kommentar

de største drittsekkene jeg traff på wow var mellom 20 og 30. De under 20 oppfører seg ganske greit(selvfølgelig noen drittsekker der å). Eldste jeg har spilt med er en 76 år gammel mann :) Det var en huggelig fyr det. Forøvrig så var(er) Noen av mione beste venner på wow mellom 20 og 30 :p Er du en drittsekk, så er du en drittsekk, thats life ;)

Lenke til kommentar
Er vel flere under enn over 18 som spiller?

Funcom kunne vel egentlig bare satt en 12+ grense i stedet for den magneten et 18+ spill med "Sexual content, blood and goore" er for barn? :p

Niks, det kunne dei ikkje. Det er ikkje spelutviklarane som bestemmer aldersgrensene.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...