Gå til innhold

Kva for eit GeForce 8800GT skal eg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nytt skjermkort, og kom fram til eit GeForce 8800GT. Men der er jo så mange forskjellige produsentar, men er det egentlig noken forskjell? Så lenge kortet har lik minne- og klokkefrekvens skal det vel ikkje vere noken forskjell, eller?

Har sett at noken av dei er fabrikkoverklokka til litt høgare frekvensar, men det er vel ikkje noke i veien for at eg kan gjere det sjølv? Er det lurast å kjøpe eit kort som ikkje er overklokka eller eit som er det, som f. eks. MSI?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg et Shappire Radeon HD3870 512MB DDR4 .

Omtrendt det samme som 8800gt , bare at 3870 har 800mhz og 8800gt har 600.

Ikke det du ville ha, men vil uansett anbefale det her:)

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er HD3870 billigere også ;)

Endret av panzeNOR
Lenke til kommentar

Når eg søkte på 8800GT i prisguiden fann eg et av MSI som såg ut til å vere overklokka. (kjernefrekvens: frå 600 til 660 og minnefreskevs frå 1800 til 1900)

https://prisguiden.no/product.php?productId=83805

Eg lurer på om det er ein fordel at kortet er fabrikkoverklokka, eller om eg heller bør gjere det sjølv. Det er vel kanskje meast logisk at eit overklokka kort er bedre enn et med standardfrekvensane, men en kan aldri vite... :roll: (Dette kortet var det nest billigaste...)

Har noken erfaringar med MSI, er det berre å skrike (skrive) ut! Andre idèar er også velkomne!

Takk for svar :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

eVGA og XFX er jo kvalitet, men i bunn og grunn er det samme kortene uansett, untatt diverse klokkehastigheter osv. gå for det billigste du: ) men som nevnet tidligere i tråden, vurder også andre kort i forhold til hvor mye du har lyst til og gi for et skjermkort

Edit; leif

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar
eVGA og XFX er jo kvalitet, men i bunnn og grunn er det sanne kortene uansett, untatt diverse klokkehastigheter osv. gå for det billigste du: )

Ja, trur nok det. Så får eg heller overklokke det litt sjølv dersom det trengs... (Trur egentlig ikkje det, då men)

Lenke til kommentar
eVGA og XFX er jo kvalitet, men i bunn og grunn er det samme kortene uansett, untatt diverse klokkehastigheter osv. gå for det billigste du: ) men som nevnet tidligere i tråden, vurder også andre kort i forhold til hvor mye du har lyst til og gi for et skjermkort

Edit; leif

Ja, lurte litt på kor mykje eg egentli ville ut med for et kort, men kom fram til at eg fekk kjøpe noke der eg fekk valuta for pengane iallfall, om det ikkje er det beste i verda. (Skjønt 8800GT ER et bra kort ;) )

Men eg har ikkje akkurat utømmelig med pengar... (Eg er berre 15...) Konfirmerte meg i dag, eller egentlig i går :p så eg tenkte litt av det eg fekk skulle gå til ny GPU, og litt til ny skjerm...

Lenke til kommentar
skal dataen brukes til gaming? : )

Ja, spelar ein del... Men eg skal nok skaffe meg eit kort til etter kvart og køyre dei i SLI. Men eg spelar ikkje akkurat veeeldig tunge spel. Eg har ikkje Vista, så DirectX10 blir ikkje aktuelt med det første, men kanskje etter kvart... Det får eg sjå på ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...