DementedAlbino Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 En siste ting da. Om jeg kjøper en på ebay som står oppført som ntsc, kan jeg ikke bruke spill som er kjøpt her hjemme da? Er det lagt inn soner på DS, eller er det samme som kjøpes både her hjemme og i resten av verden? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Er nok ikke soner på spillene nei. Kanskje noen få som har det. Hvordan det er med multiplayer og online vet jeg dessverre ikke. Tror hvertfall 99% av spillene burde funke Edit: http://forum.nintendo.no/viewtopic.php?id=16272 Endret 11. mai 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Da er en DS Lite på vei i posten og klar til vi reiser på ferie. Men, ser at spill er mye billigere på ebay, og at det ikke er noe problem å bruke disse, men hvordan er språket på spillene? Er spill kjøpt i Norge på norsk, mens de jeg får på ebay kun er på engelsk? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 De fleste spill du kjøper i Norge er på engelsk de også. Kjøper du fra Tyskland, Frankrike, Spania, Italia, Japan eller andre store land er det stor sjanse for at spillet kommer med språket fra landet du kjøpte fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå