DementedAlbino Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå er snart sommeren her, og da blir det en del timer med reising både på fly og i bil. Jeg tenkte da gå til innkjøp en litt underholdning på reisen, både til meg selv og til min datter på 5 år. Så da lurer jeg på hva jeg bør velge, en gameboy eller en psp? Trenger også spill, så blir vel ett spill hver nå i starten, men hvilket er å anbefale? Lenke til kommentar
117 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Uten tvil, Nintendo DS Lite! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp. Straks jeg så datter og 5 år, så ble all tvil feid til side. Det er Nintendo DS Lite du skal ha. Muligens en som er rosa, men den avgjørelsen tar du selv. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hadde det vært bare til deg, så ville jeg anbefalt en PSP. Men i og med at det er til både deg og datteren din, så blir det nok Nintendo DS. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hvorfor er Nintendo DS det beste valget? Hvilke spill bør jeg eventuelt vurdere? Lenke til kommentar
M to the S Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg liker PSP bedre enn DS, men siden du kan tegne på DS og mange fine barne spill så burde du velge den. Men, PSP har også Loco roco som kanskje kan være litt vanskelig for en 5 åring, men kan vel klare det. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 DS har MANGE barnespill i forhold til PSP. DS kan lukkes, så blir ikke skjermen oppripet i lommer, barnehagesekk osv. DS har supre spill som Nintendogs som barn elsker, samtidig som det finnes Brain Academy og andre kule ting vi voksne liker. Som en annen skriver i tråden her, så ville jeg anbefalt PSP, hvis det kun er en voksen som er brukeren. Men med mindre barn, så har PSP ikke særlig mye å tilby i forhold til DS. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva med PSP til deg og DS til datteren din? Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Siden det er en jente og så liten så syntes jeg DS er perfekt. Henne kan tegne noe jeg elsket da jeg var liten, og jeg bare vet jeg ville elsket å tegne digitalt. Men, kunne du ikke postet om henne har likt noen spill før? Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Liten unge = nintendo. Nintendo har alltid vert mer barnevennelig. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nintendo DS, moro for både store og små. Min mor og søster på 5 år spiller Mario kart på min DS. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg ville også valgt DS. Utrolig mange gode spill for både store og små. Nintendogs, Mario Kart DS, Super Mario 64, New Super Mario Bros, Animal Crossing DS og Pokemon Diamond/Pearl er fantastiske spill som passer bra for små barn. Flere av dem passer også greit for voksene. Du kan også kjøpe DS Browser og Nintendo MP3 player til konsollen. Da kan du koble deg opp mot trådløse nett og surfe rundt på nettet og spille av musikk med MP3 playeren. (Perfekt for reising og slikt.) Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skal dere spille: Nintendo DS Lite. Skal dere se film: PSP. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan anbefale Mario Party DS til dere begge og Elite Beat Agents til deg om du liker rytmespill. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Uten tvil nintendo ds.. Den er forøvrig latterlig lett å "cracke" og laste ned spill til, mye mer pes med psp Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nintendo DS uten tvil, da har du tilgang til spill som kan appellere til dere begge. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 DS er passer bedre til ungen din, trur det er en del mer barnespill til den;) PSP syns jeg ikke har allverdens så bra spill, er litt skuffa over titlene som er til den Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Dere nevnte at en kan tegne på en DS lite. Er det da ett eget spill, eller hvordan fungerer den delen? Blir nok en DS lite som blir kjøpt inn her i huset nå, bare se om de kommer på tilbud til under 1000 lappen framover:) Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Berre å leite litt på finn, qxl eller ebay. Slenger meg på Anbefaler-DS-bølgen. Mario & Luigi: Partners In Time og Ninja Gaiden: Dragon Sword er herlige spel for deg, mens Super Princess Peach lett kan være for begge to. Litt tricky, men akk så søtt. Så har vi nintendogs då, så klart. Og ein haug av pedagogiske spel du kan tegne med. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dere nevnte at en kan tegne på en DS lite. Er det da ett eget spill, eller hvordan fungerer den delen? Blir nok en DS lite som blir kjøpt inn her i huset nå, bare se om de kommer på tilbud til under 1000 lappen framover:) Du får med en penn i DS'en. Hvert enkelt spill (så vidt jeg vet) bruker penn systemet på forskjellige måter. Her er et eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå